Enkeleitä, onko heitä?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...9_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 12:59

Enkeleistä en tiedä, tuskin niitä on, mutta tällä tyttösellä ei ollut vielä aika täysi. Hänellä on jokin tehtävä vielä suoritettavana, joten joku varjelus oli mukana.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Samalla lailla minäkin ajattelin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 10:26

Ehdottaisin että putosi jonkun auton katolle joka perhmensi tömäystä Bronksissa.

www.panoramio.com/photo/3557376

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:07

Ilmeisesti joku pelti"enkeli ilmestynyt alle,luulen myös,mutta miksei joskus vastaavanlaisissa tilanteissa helposti uskoo enkelin siipien havinaan.Muuten en harrasta enkeli-uskomusta esim.yks lehtitilaus peruuntui,kun alkoi viljellä enkelitarinoita,muuten ihan asiallinen terveyslehti;jo kauan sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:33

Kyllä on. Näkyy täälläkin kylillä kävelevän yks "enkeli". Hyppäsi aikoinaan viidennestä kerroksesta alas, kun luuli olevansa lintu. Vieläkin kävelee reipaasti A-marketin suuntaan harva se tunti.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:49

hyvä tuuri kävi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:31

Kyllä uskon enkeleihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:33

onhan niitä enkeleitä minullakin ollut monia , jotka ovat suojelleet minua , uskon enkeleihin sataprotensisesti...eikä uskoani horjuta mikään uskoisin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 13:13

En ole enkeleitä nähnyt,mutta siipien havinaa olen kuullut.Lapsilla on aivanvarmasti suojelusenkeli,niin kui tälläkin tyttösellä.Itse uskon enkeleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:17

välillä henki lähtee kun putoaa pari rappusta ja sitten aina joskus joku selviää ihan käsittämättömistä pudotuksista

kakarana asuin 8 kerroksisessa talossa jonka kuudennen kerroksen korkeudelta tipahti kelkkamaalari, selvisi hengissä, toki oli luu jos toinenkin poikki (se oli kyllä aika rento ja tuiterissa)

enkeleihin en oikein jaksa uskoa, mutta hyvällä tuurilla kaikki vaan joskus on just kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:46

Toivon, että enkeleitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:03

Hyvin koskettava uutinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:22

En tiedä uskonko enkeleihin vai hyvää onneen tämänkin työn kohdalla. ja monenkin muun joka on sellvinnyt tai sit ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:52

Kaikella on aikansa ja paikkansa, enkeleilläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:59

Kyllä niitä suojelus-enkeleitä on olemassa...uskon niin.ainakin..