Lara pääsi karkuun. Miksi kutsutaan metsään karannutta koiraa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 07:39

Naapuri kutsui sellaisilla nimillä, mitä en tiennyt koiralla olevankaan.
Useimmilla rotukoirilla on papereissa paljon pidempi nimi, mitä kotona käytetään.
Kysymyksen täytyy olla hypoteettinen, sillä silkkiterrieri ei lähde metriä kauemmas omistajansa jaloista. Sitä täytyy hätistellä, ettei astu vahingossa päälle.

Kysyjän kommentti

Olen huomannut tuon saman ilmiön. Meidänkin Laralla on monta kutsuma nimeä. Naapurin koiran nimi on muuten Jallu. Naapurin isäntä huutaakin sille aina postia laatikolta hakiessaan: Jallu, jalluu, missä on mun Jallu?

On myöskin totta, että Lara pyörii aina selkäsi takana, niin että kun käännyt 90-astetta, niin se on heti taas takanasi. Ei ihme, että häviää.

Kaksi koiraa tapasivat kadulla.
Toinen sanoi: "Minun nimeni on Musti, entä sinun?"
Toinen vastasi: "En ole aivan varma, mutta luulen että nimeni on Istu."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 06:56

Siksi, että se tulisi takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 07:38

No siksipä että saisit sen takaisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 07:43

Metsäkoira han se on. Joillakin on "saatanan piski".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:04

Siksi,että se tulisi kutsujan luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:57

Larannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 09:04

Larasta tuli karkuri, mutta kun huudat Laraaaaa, niin tulee kipittäen kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:08

kyllä karhu koiran kotiin ajaa,
vanha viisaus joka ainakin tätini karanneen koiran kohdalla päti,
toivotaan että Laralle riittää pehmeämmät konstit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:24

"hau meni metsään" ,
oliskohan lähtenyt hirvijahtiin,
vaiko kaverin kanssa veikkaamaan

rajavartija.blogspot.com/200...aajat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:51

kutsu vain nopsaa lara takaisin, jotta ei susi hänt raatele tai karhu puuhun karkoita... tuolla maalla kertoivat , et hevoiset olivat kakki ahtautuneet suuliin, joka sijaitsi niiden laidunmailla , ja kun sitä ihmettelivät , et miksi noin käyttäytyvät hevoiset, niin karhuhan se sielä metsässä oli lymynnyt, miehen siskon mökin nurkilla , jot tämä matami ei taida enään siellä mökillä poiketa ...en ainakaan syksyllä hui....mut viisaita on nuo hevoisetkin , kun tajusivat suuliin laukata.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.09.2009 - 09:53

Pantakarkuriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 11:15

Metsään karannut koira=Skutsiin hatkat ottanut doggi.

Lisätty: 30.09.2009 - 12:43

Muuten verbi LARPATA(LARPANNUT) vois sopia Laraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:33

Karkuri haukku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 13:22

Laura on nyt oman tien kylkija..kun pinkasi pakoon...kyllä routa porsaan koti tuo...eli kyllä Laura palaa..halusi ilmeisesti pientä seikkailua elämään.
Läksi varmaan itselleen etsimään urospuolista kaveria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 15:01

Lara otti pitkät lyhyellä matkalla:Oli varmaan helpottava tunne saada Lara kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:22

Karkulaiskakaraksi minä olen koiraanki kutsunut. Kerrankin lähti jänkhällä poroja saathelemahan. En olisi ikinä uskonut sen sieltä jostain kamalan kaukaa enää osaavan takaisin. Mutta niin vain se tuli kuin ei mitään erikoista olisi ollutkaan. Törmäsin siihen keskellä metsää, ja sekin ihmeteli, mitä minä siellä oikein mahdoin tehdä. Piirsi nenällään ilmaympyrän, ja tuli luokseni. Ohjasi sitten meidät molemmat takaisin auton luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:59

Meilläki on koira ja se karkaa aika usein ja siks sitä kutsutaan et setulis takas ku sittehä se koira luulee ,että se saa mennä eikä tuu takas ja sitte se voi mennä sellaselle isolle tielle ja just tulee auto ja se jää sen alle eli mielummin huudetaan sen nimee ku et se jää auton alle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:13

siksi että tulisi takaisin. Kuultu on,.