Mitä tarkoittaa: työhönohjaaminen, perehdyttäminen ja työnopastaminen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 17:42

Työhönohjaaminen: Tee tämä työ tällee kun mä näytän.
Perhedyttäminen: Siis tähän työhön kuuluu kaikki nää jutut.
Työhönopastaminen: Sun työs alkais sit kaheksalta. Koita tulla sillo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 07:18

Löytyi netistä autoliikkeen ohjeet ko tapahtumasta. On tosi vastuullisesta työstä kysymys.
oa.doria.fi/bitstream/handle...sequence=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:26

Tarkoittaa juuri sitä mitä itse kirjoitit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 09:01

Ohjataan, perehdytetään ja opastetaan kyseessä olevan työn tekoon. Yksinkertaista ja selkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:06

linkissä selkeä ja yksinkertainen esimerkki mitä se käytännössä tarkoittaa

www.gla.ac.uk/avg/fnrd2_2.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 12:07

Totuus valisevista termeistä työpaikoilla:

-dynaaminen ilmapiiri = kaoottinen
-nuorekas ilmapiiri = projektipäällikolla on poninhäntä
-nopeasti kasvava = firma on korviaan myöten veloissa
-rento ilmapiiri = työnteko ei häiritse pornosaittien katselua
-tiimi = lauma sulkeutuneita teekkarinörttejä
-mielenkiintoinen tehtävä = niin ...ttumainen että kukaan talon sisällä ei suostu tekemään sitä
-haastava tehtävä = mahdoton
-koulutamme sinut = viikon kuluttua sinun on osattava RTFC ja RTFM sekä RTFS ja lisäksi RTFB
-huipputekniikkaa = jonkun pikkupomon kyhäämä windows-ohjelma
-meillä on kova tarve = kukaan järkevä ei halua meille töihin
-meillä on jatkuva tarve = aikataulut kusee pahan kerran
-kilpailukykyinen palkka = noin 60% liiton suosituksesta
-joustavat työajat = 14 tuntia/vrk ilman ylityökorvausta
-työsuhde-edut = kerran vuodessa pääsee pikkujoulusaunaan jossa on vain samaa sukupuolta olevia henkilöitä
-panostamme tutkimukseen ja tuotekehitykseen = mitään valmista ei ole vieläkään saatu aikaiseksi
-vastuullinen tehtävä = kun jokin menee pieleen kaikki syyttävät sinua
-kansainvälistyvä = pomot reissaavat ympäri maailmaa firman rahoilla
-itsenäinen työ = ketään ei kiinnosta mitä puuhastelet