Osaatko vielä keitää pannukahvia? Käytätkö irtoteetä ja haudutat ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.09.2009 - 07:34

Pannukahvia aina mökillä. Oli minulla pari kahvinkeitintä mökilläkin, mutta sain molemmista pannut halkeamaan, joten siirryin teräspannuun. Ja kahvin voi laittaa samalla tulemaan, kun lämmittää hellaa. Aina ei tartte sähköllä keitellä.

Kotosalla ollessani kahvi valmistuu kahvinkeittimellä. Teepussia liottelen mukissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:48

Irtoteetä ja haudutan sitä Tiibetpannussa,joka on valurautaa.Mun mielestä,siinä tulee parhaat teet.Pannukahvia osaan keittää,mutta en edes muista koska viimeksi keittänyt pannukahvia...kauan sitten jossain maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:50

kyllä keitän kodassa oikke kunnon nokipannu kahffeet , ja teetäkin haudutan silloin tällöin.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:58

Kyllä mokillä aina pannukahvia ja vaunussa riippuen olenko sähkötolpassa vai kaasun varassa.Lapissa kunnon nokipannukahvit tunturiputon veteen ei vedä vertojaan millekkään.

Lisätty: 30.09.2009 - 00:17

Kyllä se tee menee usein pussilinjalle, joskus kahvinkeittimessä hauduttaen.On aromikkaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:01

Pannukahvista en tykkää mutta teetä haudutan lähes joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:16

saarissa keitellään pannukahvia, eli pakko osata, teetä en itselleni taida keittää koskaan millään konstilla (olen oppinut jo romminikin juomaan ilman teetä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:13

Osaan keittää porokahvia edelleenkin. Teen juon jauheesta valmistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:18

Osaan tehdä molempia, mutta käytän kuitenkin suodatinkahvia, ja kuten jo mainitsin teen juonti on jostain syystä jäänyt kokonaan. Kaapissa on pussiteetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:39

Kyllä osaan keittää pannukahvi..mikä kylläkin maistuuu paljon paremmalta..mutta kyllä kumminkin tulee melkein keitettyä kahvinkeittimellä..kun se on helppo tapa keittää. pannukahvia juon kerran viikossa ainakin..kun yhdessä siivous-paikassa keittävät aina..porokahvit..

Lisätty: 30.09.2009 - 00:41

Teetä juon tosi harvoi...tänään kyllä join teetä Tallinnassa..ja maistui hyvälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:45

Tottakait kahvipannulla osaan kahvia keittää jos on tarvis. Teetä laitan teekeittimellä eli teelehdistä suodattaen. Teetä juon vain silloin kun on flunssainen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:10

Aina ja vain pannukahvia :-) ja tavallista Liptonia siinä välissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:40

Kyllä osaan mutta ei ole enää sellaista pannua missä sitä keitä.mutta tuo suodatinkahvi on kuitenkin mielestäni parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:44

Toki osaan pannukahvia keittää,tee on pussiteetä,maustan sen sitruunalla ja hyvää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 22:19

Meillä todellakin päiväkahvit on useimmiten pannukahvit, vaikka käytänkin suodatinjauhatusta.
Iso keitin esille vasta, kun vieraita tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:17

osaan keittää pannukahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 11:40

Pannukahvia keitämme isolla kattilalla aina isoissa juhlissa maalla puuhellalla. Irtoteetä tulee käytettyä ja haudutettua osaksi noista itse keräämistä lehdistä ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:18

Osaan kyllä keittää pannukahvia, mutta en kyllä sitä juo. Kolestorolitasoni on sen verran korkea, että pannukahvit saa olla.