Käytetkö jo päähinettä, jos et vielä niin milloin sen aika tulee, vasta pakkasillako?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:44

Huomenna ulos lähtiessäni laitan hatun päähän,tänään korvia palelti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:45

en ole vielä käyttänyt , mutta kohta luulen , et ois pakko ottaa sekin syyshattu käyttöön...se on vaan sellainen syyshattu jossa ei ole korvaläppiäkään, jotta aika kevyt hattu, mutta on kyllä lämmin.. syksyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:53

Pipo päähän vasta kun korvat jäätyy,onneksi pärjää fillarilla potta päässä,mutta muuten en ole innostunut käyttämään mitään päähinettä,paitsi tosi,tosi pakkasilla.Mitään ei voi enää jäätyä ;-O!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:54

En ole päähineiden ystävä, jos on kylmähkö vetäisen hupun päähäni ja sitten kylmällä sen alle korvaläpät. Mutta niiden aika on vasta joskus... toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:03

En käytä päähineitä. Talvella on korvaläpät yleensä käytössä, oikein kylmällä säällä vedän takinhupun pääni suojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:04

Pipo on ollut päässäni jo pari viikkoa. Lyhyt tukkani ei lämmitä lainkaan, joten pipon haluan päähäni tuulisella ja viileällä säällä. Enkä ole sairastunut flunssiin. Kaulaliinakin on kuulunut aamuvarustuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:19

maissa kun pakset alkaa, merellä kelpaa myssy jo nyt ihan hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:10

Pitää olla kunnon paukkupakkanen ennen kuin minä laitan minkään maan lakkia päähäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:14

Lippiksen kanssa olen tähän asti pärjännyt, mutta kovat kylmät tuulet käy korviini, joten pipoon on siirtyminen pikapuoliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:17

en käytä, enkä usein talvellakaan käytä.. ainoastaan ku meen lenkille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:50

Kyllä käytän jos vaikka lähden pyörällä ajamaan. nyt laitoin liinan päähän kun lähdin laittamaan pyykkiä narulle kuivumaan koska oli niin hirveä kylmä tuuli päätä paleli minulla ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:17

pakkasilla, kyllä.