Ostatko tänä talvena uuden talvitakin vai mitä ....?

Mulle kelpaa entinen, voinen kutoa uuden kaulaliinan silloin se näyttää paremmalta, ehkä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:42

en osta , kyllä kelpaa tuo punainen takkini , josta saan irotettua vuoren,niin syystakinkin.. ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:42

Minä ostin takin,mutta sillä ei kovilla pakkasilla tarkene.Luotan ilmaston muutokseen ja uskon,et pitkät kovat pakkaset on mennyttä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:44

Tuskin tai riippuu,jos tosi kylmäksi heittäytyy,on pakko hommata palttoo,mutta muuten ei tarvi.Pipoa ja kaulaan kierteitä liinasta,eiköhän pärjää sekä jalkaan pitkää kalsaria ja paksumpaa sukkaa,samat vaelluskengät kelpaa vuodesta toiseen.Avot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:02

Eiköhän noilla entisillä pärjänne.En ole shoppailija vaan ostan yleensä tarpeeseen ja useimmiten tiedän mistä ostan mitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:04

Ostin viime talvena kaksi talvitakkia ja edellisvuosina hankittujakin sen verran, että nyt en uutta tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:06

Muutama vuosi sitten ostin lammaskelsiturkin, jota käytän varmaan loppuikäni. Sen alle sopii sitten vielä lämmin pusero, joten niin kylmää ei tule, etten sillä tarkenisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:12

Mitenkä ne vuodenajat nykyaikana menee, olen kai pudonnut kärryiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:21

luulisin pärjäileväni nykyisillä vielä muutaman vuoden

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:09

Minulla on monta vuotta vanha talvitakki josta en luovu ennenkuin on pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:12

Vanhalla se on pärjättävä ensi talvikin. Kohta se hiutuu itsestään loppuun, ja putoo päältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:52

On useampi talvitakki..että en osta tänävuonna..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 07:29

Kyllä mun on ostettava uusi talvitakki. Kunnollisena kotihengettärenä pesin viime talvena untuvatakkini pesukoneessa ja unohdin ottaa sen pois ennen linkousta ja siinä meni mun takkini! =DD Nyt takki olisi hyvä ihmiselle jonka ranteita ja jenkkakahvoja palelee talvella... =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:18

en osta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:45

kyllä minulla on tilauksessa yksi fleesetakki Celbellistä. mutta ei ole vielä saapunut.mutta sitä voi jo kyllä pitää syksylläkin kun on vähän kylmempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:18

en osta. edellisen vuoden takki vielä oikein nhyvässä kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:00

Tarkoitus vetästä talvi läpi anorakissa, mutta katsotaan nyt...