Onks nyt menossa pääministeriä kohtaan ajojahti?

Ei minun mielestä jos asioissa on perää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:48

vaikuttaa kyllä siltä,et Vanhasesta ei oikein pidetä,eikä häneen luoteta.Oisko vikaa itsessään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:41

On ja taitaa olla syytäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:00

jos Vennamo olisi vielä voimissaan, niin riittäisi saarnaa rötösherroista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:08

Ei mistään ajojahdista ole kyse vaan Matti on onnistunut mokaamaan monella rintamalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:18

Olen ollut näkevinäni hänen ilmeissään aina jotain teatteria ja bluffia. Jos nyt sitten näytös päättyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 23:37

Kun ei kävisi niin että sopulilauma häviäisi tämän jutun. Se ainakin tukkisi "rakkikoirien" leukoja.
Onko tuo lehdistön käytös asiassa kuin asiassa sitä amerikan styleä?
Noita tyhjäntoimittajia on liikaa, kuka niille palkan maksaa tuottamattomasta työstä.
Minua ei miellytä kuulla sen enempää kuin sossujen ja "kommareiden" mölinäkään.

Katsokaahan vaan taustalla tehdään taas joku suuri kusetus kun tyhmän kansan mielenkiinto ohjataan pikkuseikkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:08

Taitaa tuohon jahtiin olla syytäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 01:43

Samakuvio toistuu ja taas todistaja lymyää piilossaan samalla tavalla, kuin hiihtoliiton taannoisissa jupakoissakin. Jutut pitkittyvät ja media tienaa taas rahaa tyhmän kansan kustannuksella. Vanha mainoskikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:57

On, eikä ole ensimmäinen laatuaan. Demareita risoo oppositiossa olo mutta sen ovat itse hankkineet. Mikä se "nimetön ilmiantaja " on... jolla ei ole kanttia esittää asioita omilla kasvoillaan?
Hallituksella on muutakin tekemiitä kun vastailla vasemmistotoimittajien typeriin kysymyksiin.
Mikään ei "pääty", siinä vedätte lyhyemmän korren mutt atietämättömyys on tietysti anteeksiannettavaa.... vai onko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:19

ihan selvästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:15

Vanhanen on antanut ainakin minulle kuvan, että on ylimielinen ja "pienet" ihmiset ei kiinnosta. Mutta kuka olisi hyvä pääministeri tilalle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:18

kyllä. hyvä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 22:04

Vähän siltä vaikuttaa, ellei itse sotke asioitaan niin joku muu yrittää sen tehdä. Tuo "täysi luottamus" alkaa kyllä pikku hiljaa horjumaan...