Käykö teille näin.Muistatte laittaa pyykit koneeseen,mutta et muista laittaa niitä kuivamaan,ainankaan heti.

Katsoin tossa akatonta miestä,ja muistin,et miullahan on pyykit koneessa.

Avainsanat: pyykin kuivaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:40

No johan nyt sattu, pyykipesukone ollut sammuksis jo vaik kuink kauan ja kun muistin ne vast just äsken, niin olin niit ripustelemas pitkin henkareita ja kun tulin Napsuu kattomaa, onko uusii kyssäreitä, niin eiköstä tääl sit sulla, etten sanois erittäin ajankohtanen kysymys, ainakin nyt mullle, alko ihan naurattaa, tosin useimminkin käy mulle näin, siinä mittää:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:27

meillä kyllä joku muu muistaa tai muistuttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:30

Voi voi,unohtuu kaikki ja toisinaan unohdan avata vesihanan tai käynnistää,kaikkea sattuu ja tapahtuu,nykyään.Jos sulla eka kerta,voin lohduttaa siihen tottuu ja toteaa vain:Ai joo kappas vaan pyykit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:31

no käy ....ja joskus joudun jopa laittamaan koneen uudelleen päälle , kun ovat lojuneet siellä koneessa jopa aamuseen.. eli koko yön... olen niin hajamielinen , et jollei mieheni katso noiden koneiden perään , niin tiedä sit miten kauan ne lojuis niis koneis... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:09

Usein unohtuvat koneeseen vähintään tunniksi, joskus useammaksikin. Ja kuivausrumpuun ne vasta unohtuvatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:19

Kaikenlaisia unohduksia sattuu jatkuvasti, pyykit, ostokset, menot, soittamiset, lupaukset jne. Tarvitsisin lisämuistin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:20

Tuntuu olevan aika yleinen ilmiö eli taidanpa kuulua samaan joukkoon että on pestävä tuplasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.09.2009 - 00:07

Onhan nuo unohtuneet muutaman kerran moneksi tunniksi. Eikä se ole ainoa unohdus. Unohtuu paljon muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:24

Kyllä joskus unohtuu..ja mustaa muutaman tunnin päästä..että pyykit on vielä koneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:20

Ei käy, muistan kyllä hoitaa koko pyykkiprosessin kerralla loppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:23

Aika usein käy, mutta sitten viimestään otan kuivaan kun seuraavaa koneellista aion pestä. Pyykkiä riittää meidän perheessä:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 16:52

joo kyllä tämä minulle tapahtuu sillon tällöin.Ensin kyllä muistan et koneessa on pyykkiä pesussa sit ne vaan unohtuu ja pistän ne kuitenkin kuivumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 20:41

Harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 00:00

Onneksi meillä mies pesee pyykit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:09

joskus harvoin käy noin-