Onkos napsulaisissa kahvakuulalla jumppaajia?

Kerran kokeilin ja se oli menoa! Tekee niin hyvää kipeille hartioille ja niskalle, antaa kunnon hien ja on kaiken lisäksi hauskaa.

Avainsanat: kahvakuula

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:20

En jumppaa kahvakuulalla,minulla on keppi ja soutulaite ja kävely.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:13

ei ole nyt meillä ollut jumpassa sitä vehjettä , mutta uskon et sitäkin kokeillaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 21:15

Laiska kun olen, niin kaiken jumpan olen jättänyt. Kävellä jolkottelen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:21

En jumppaile kahvakuulan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:50

Ei mullakaan ole kahvakuulaa,kerran tutkin kahvakuulamarkkinoita,voi tilata netistä.Nättejä ja värikkäitä ovat,tarvii vissiin jonkun tekniikan sen/niiden käsittely,kiinnostais?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:07

Pitää tunnustaa että elämäni ensimmäisen kerran kuuli tuon nimen. Piti ihan googlettaa mikä se oli. En ole moista nähnytkään saati sitten kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:16

Olen kokeillut sitä ja haluan sellaisen kotiin. Sillä voi hyvin vahvistaa selkää yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:10

enpä jumppaile. lenkillä käyn ja kuntopyörällä vetelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2009 - 23:34

Olen ollut kerran kahvakuulatunnilla ja tykkäsin kovasti. Se oli yllättävän tehokas tunti :)