Kysymys naisille: Oletko lukenut kirjan nimeltä Jumalatar?

Kirjan koko nimi on Jumalatar - Tunne itsesi, ymmärrä muita. Sen on kirjoittanut Tom Lundberg. Siinä voi jokainen testata, mikä jumalatartyyppi itse on. Testasin, ja olin suorastaan häkeltynyt, kuinka hyvin tämän oman jumalattareni kuvaus sopii minuun. Suosittelen kirjaa muillekin!

Avainsanat: jumalatartyyppi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 20:55

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 21:04

En ole lukenut, mutta jonkun testin mukaan olin Afrodite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:07

En ole lukenut, mutta voisin lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 21:09

Eipäs ole tullut luettua, ja voi olla että lukematta jääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:11

En ole, enkä ole ko. kirjasta kuullutkaan, mutta sait mielenkiintoni heräämään, täytyypi etsii tää, kun oon kiinnostunu tuollasist melki 'yliluonnollisist' jutuist.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:14

Enpä ole kirjasta kuullutkaan eikä taida tulla hankittua. Suhtaudun kaikkiin testeihin muutenkin epäilevästi sillä minulle on sama millä muulla nimellä minua kutsutaan kun itse tiedän mikä nimeni on. Ja onko sillä päivän päätteeksi mitään väliä olenko Kleopatra tai Afrodite...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:01

Jälleen on aukko sivistyksessä, siis en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:37

En ole koskaan edes kuullut moisesta kirjasta - tuontapaista varmaan julkaistaan enemmänkin....
en usko olevani jumalatar vaan aivan tavallinen ihminen joten kirja ei kiinnosta. Olen enemmänkin realisti enkä tarvitse itsetunnon pönkitystä painetusta "sanasta".
Testien tarkoitus on tarkkaan harkittua eli varmaan tuokin kirja tekee jokaisesta jumalattaren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:19

Kiitos vinkistä!! Otan kirjan nimen ylös ja lainaan sen jos saa kirjastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:11

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:10

en oo...enkä kyl oo koskaa kuullukkaa ton nimistä kirjaa...mistä se kertooo??