Onko sinulla syysloma? Jos on, miten aiot sen viettää?

Avainsanat: syysloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 20:52

minulla on talviloma,kevätloma,kesäloma ja syysloma eli siis pelkkää lomaa vaan. tuskin mitää erikoista teen ja kyllästyttää jo vähän tää lomaileminen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 20:54

Tällä hetkellä kesälomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:55

on lokakuun lopussa.. menen lappeenrantaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:56

On syyslomaa mutta joudun töihin kotona silti, meillä on niin kova pomo.

Lähteet:
niin se on loma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:56

kait yksi syysviikko taas hurahtaa talkoissa että saadaan kaikkien näiden rantarosvojen kajakit talviteloille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:04

Ei ole ollut isyyslomaa vielä tähän ikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:07

En ottanunna syksyl erikseen lomaa (kun ei niitä lomapäivii viitti tuhlaa siihen, et kattelee sadetta eikä mitään tekemist kun kotohommii, jos ei ulkomaille lähe, enkä ny lähdös), marraskuus yhen päivän otin, jotta sitten jaksais siihen jouluviikkoon, jolloin oon siit jouluviikost uuteen vuoteen... ja taas jaksaa... koska kevät jo koittaa ja seuraava loma pääsiäisviikko ja seuraava helatorstaiviikko, jne.. vähän jaksoittain et jaksaa...

Lisätty: 29.09.2009 - 21:15

Ai niin, sen viettäminen, no tuon marraskuun päivän vietän varmaankin kotosal, samoin jouluks ottamani loman... joten ei siis kummosempaa.. jos ei sit satu vaik lötös natsaa ja rahaa pukkaa ylimäärästä;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:08

On syysloma, aion lähteä mökille, ja ehkä ruotsiin. Kaikki suunnitelmat on viellä auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 21:08

Jatkuvaa lomaa kaikkina vuodenaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 23:00

Minun syyslomani alkaa 2.2.2010 ja jatkuu pari viikkoa siitä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:01

Matkustan Vilnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 14:31

Pidän syysloman koulun lomien aikaan niin ei tarvitse lapsella hoitoa järjestää. En oikein tiedä mitä teemme. Voisi käydä miniristeilyllä tai sitten ollaan vielä mökillä pari päivää ennenkun laitetaan se talviteloille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:11

ei ole syyslomaa.