Onko rahasta pula, kenellä, ainakin valtiolla on

-eikös valtio voisi painaa sitä rahapajassa kerralla niin paljon että jokaiselta suomalaiselta
loppuisi vähäksi aikaa rahapula. Eikös ole yksinkertaista. Nyt kaikki tosikot ja tietäväiset vastaamaan.

Lisätty: 29.09.2009 - 20:51

-nyt on ihan tosi kysymyksessä, ajattelin mattipoikaa, hänhän pelastaisi hetkessä itsensä
noista liemistä mihin hän on juuttunut. Lehdistökin olisi vähän aikaa hiljakseen samatenkun Yle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:11

minulla on rahasta pula

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 20:32

kuulostais hyvälle tai sitten jokaiseen kotiin sellainen pieni rahan painokone ni vois aina painaa itse lisää kun tarvii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:34

ei onnistu, vihreet siitä kävis kimppuun, haaskaantuis metsiä niin tuhottomasti sen setelipaperin tekoon
(ihan tosikko vastaus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 20:38

On, rahasta on pula, mutta luultavasti jäisin tuossakin jaossa väliin putoajaksi, kuten monessa muussakin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:39

Ihan aluksi vois painaa extraa vaikka yhden tonnin setelin jokaiselle suomalaiselle, olisi ikäänkuin tasapuolinen joululahja jokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 20:41

Minulle ainakin kelpaisi kelpo tukko riihikuivaa kahisevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:59

Tonnin seteli?Se olis väärennetty...eikö viissatanen ole isoin,vaikka en sitäkään ole nähnyt kuin kuvissa?Tänään meni ruokaan vain 68senttiä kun nautin hernekeittopurkillisen näkkärin kera ja kraanavettä päälle.Kyllä jätkäpoika vähällä tulee toimeen....;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:09

Ei saa Suomessa rahapaja painettavakseen käytössä olevia eguja muitakaan, saati liekkö taitoakaan tehdä väärää rahaa..
Aatu Saksassa painatti sota-aikaan rahaa holtittomasti että joutuivat kaikki systeemit uusimaan.
Kuka se meillä on valtiovarainministeri?
Jotta kysykää sieltä kannattaako tapella rahan takia.

"nimimerkki pohos-karelskasta voi käydä sieltä itärajan takaa hakemassa sitä kahisevaa, tietääkseni siellä ovat ammattimiehiä joka hommassa".
Varastivat neukkulassa 70 vuotta ja vieläkään eivät ole kaikkea saaneet varastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:14

Eläkkeestäni menee veroa 33 prossaa ja tästä keikkapalkastani 43, joten kyllä siinä on valtiolle rahaa ihan tarpeeksi yhden ihmisen työpanoksesta.