Kyllä on jänää Miten käy jääkö hillot pinnalle ?

Lähdetään Aalto-alvariin muijan kanssa. Olin urheilu seura Saukot aikoinaan paras sukeltaja. Saas nähdä paljon menee pyörätuolin kanssa. Pakko (10-60m) aikoinaan meni kilpailuissa 145m. Jäin miettimään tuota arviotani VEIKAA SINÄ. Sätkää 30 kpl päivässä. / 30 vuotta. HUOM! Paras arvaus palkinto (Papukaija merkki) Ps. Uimahallin virallinen valvoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 19:24

Minun on pakko sanoa, että en ole samalla aaltopituudella kanssasi...?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 19:46

66m

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:08

35 m ja hillot kelluu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:10

...jos et nyt lettupino lopeta niin: Betonimiehet yhdistys tulee ja laittaa sulle betonivyön ja sukellat sitten, veikkaan että aika syvälle.

Lähteet:
uutiset ja ajankohtaisuus veden äärellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:16

12 metriä, paitsi jos pyörätuolissasi on kellukkeet. Silloin et sukella, vaan pysyt pinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:25

37 ja puoli metriä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:36

ei kai hillo kellu, paremminkin se lettupino, sulle arvelisin piisaavan tollaset tasaset lukemat 17,45 m

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 20:37

En nyt oikein taida taas tajuta, mutta sanon 21 m, vaikken ole ikinä kuullutkaan, että kukaan sukeltaisi pyörätuolin kanssa. Hillot pinnalle? Mitä mahtaa tarkoittaa? Ei kai sitä, mitä luulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 20:39

Pääset 30 metriä ja yskit sen jälkeen keuhkosi pihalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:40

Toivon, ettet nyt ihan pyörätuolin kanssa sukella. Mutta kai nyt 20 m menee, sitten yks norttitauko ja toiset 20 m perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:59

Sanoisin, et 4.29 metrii ilman pyörätuolii ja muita varusteita. Mut hillot voip jäädä pinnalle ja lettupino mennä tään verran...Hieno saavutus sulta silloin aikoinaan, onnittelut, tänään menään sit näillä letuil ja hilloil:)

Lisätty: 30.09.2009 - 21:27

Ymmärsin sukeltamisella syvyyttä altaassa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:47

Kyllä sen altaan päähän sukellat, eli jotain 35 m. Eihän siihen sukeltamiseen niin paljon voimaa tarvita, keuhkot ovat tärkeimmät. Mutta jos alkaaakin yskittämään tuo tupaakka kesken sukeltamisesn, niin sitten jää kesken koko urakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 22:25

Arvaan eli en tiedä,sukellat ensteks 5,94m,sitten vetäset altaan reunalla röökin ja jatkat urakkaa 11,56m jne.kunnes olet toisessa päässä.Lettupipo kelluu pinnalla ellei sitä joku nälissään huitasen kroolatessaan eteenpäin,siinä tapauksessa ei kannata tuhlata hilloa.Missä on muuten Aalto-alvarin allas?Onko siellä virallinen lottoarpoja(niinku A.Gerlander) ottamassa aikaa tai pistätkö puolisosi hoitelemaan hommat,puolueettomasti tietty?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 01:59

Hillot menevät valtion pohjattomaan kaivoon. Luulenpa, että sukellat altaan pohjalle asti.

Otteita lääkärien saneluista potilaskertomuksiin:

Potilas on tulossa nyt pyörätuolilla Imatran aluesairaalasta. Varoitellaan hieman raskaammasta työnteosta, lähinnä kuokkiminen, sukelteleminen, sukeltaminen päälleen jne. Olisi syytä jättää laskuista pois. (Potilaan ammatti oli opettaja). Kontrolli noin kuukauden kuluttua, suojaa veden korvalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 08:24

En ymmärrä viestistä yhtään mitään!