Miksi Matti Vanhasen pitää aina selostaa...

...asioitaan, onko hän lintu vai kala. Voi voi hyvä Matti, tulis jo mieheksi.

Lisätty: 29.09.2009 - 20:02

-ikävä kyllä Matti ei taidakkaan olla Mooses.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 22:47

Eihän Matti valehtele,vaan hänellä on "epäselviä muistikuvia"(siteeraus).

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 18:19

Ei tuo nyt kovin paljon puhunut?
Näyttöä vaati, ei muuta. Yle ampuu puskasta pääministeriä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 18:25

on meillä kyllä tyhmä pääministeri kun ei jo tajua erota virastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 18:46

Näinhän se on, että jokainen yrittää pitää paikastaan kiinni keinoja kaihtamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:05

Eroisi virastaan ja jättäisi tuon jatkuvan jankutuksen. Tuntuu etenevän katastrofista toiseen koko Matti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:21

tuskastuttavaa kuunneltavaa aina ruususten ajoista lähtien

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:31

Täytyyhän hänen housuissaan vastata kun lehdistö kyselee, mikä mölä siitä nousisi jos pitäsi suunsa kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:36

No antakaa jo olla tai menkää sen housuihin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:40

Koska kysytään !Mielenkiintoista Yle vastaan Pääministeri!Tuleeko Jungerille vai Vanhaselle lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:59

Sananlasku sanoo: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 09:02

Tuossa asemassa on pakko "selostaa" kun tyhmät toimittajat kysyvät ja joku keksii aina jotain mälsää joka vedetään esiin.Nyt tarkoitan siis pääministeriä, Matti Vanhsen selostuksista en tiedä mitään kun en tunne häntä yksityishenkilönä.
Yrittäkääpäs tavikset miettiä miten teillä menisi jos olisitte tuossa asemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:12

typerä mies. ei keksi mitään järkevämpää puolustusta