Oletteko nähneet jo kurkiauroja ?

-täälläpäin kurjet jo etsivät seuralaisiaan kotkottaen pienissä seuruueessa lentäen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 20:13

En ole vielä kurkiauroja nähny, kanadan hanhia sitäkin enemmän, ne ainakin huomaan kun pitävät niin hiivatinmoista mekkalaa; hei me lennetään... huomatkaa meitit... ja heitil juttuu piisaa vissiin koko matkan:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 17:18

varsin pieniä kokoomaeriä, ehkä sellaiset 5-7 yksilöä, etsivät sopivaa seurakuntaa muuttoa varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 17:25

En ole nähnyt, mutta liikkuvat kai lähinnä aamuisin, ja minä taidan silloin vielä nukkua. Hanhia vaan olen nähnyt ja sunnuntaina joutsenia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 17:45

Mistähä saisi suur piirteisiä kokontumis / lento reittejä. Viime syksynä lensi Palokan yli ja näin mutta en kerennyt kuvaamaan.

Lisätty: 29.09.2009 - 17:47

Oli varmaan 30-40 per´ haara

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:01

Yhden kurkiauran näin ja se oli kyllä hienoa katseltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 19:01

En ole vielä nähnyt. Hanhet aloittivat urakkansa sunnuntaina aamuyöstä ja tänään tais mennä viimeisempiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 20:20

Ei vieläkään ole näkynyt muuttajia taivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:56

en ole nähnyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:31

Haikaran näin tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 21:57

Tänne meidän alueen pelloille näkyy kerääntyvän sekä kurkia että joutsenia. Välillä lentelevät, mutta auroja en vielä ole nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 17:04

Eilen illalla lensi talomme ylä puolella kurki aura jossa oli monta kurkea ja pitivät aikamoista ääntä.Aurassa hienosti lensivät siinä oli yksi syksyn merkki.en kerennyt laskea määrää montako niitä oli arivoisin että 7-8 kurkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.10.2009 - 00:12

yhden olen.