Suomennan tuon "laavamisen " ja kysymyksen;) Jotku ymmärsi ton kysymyksen;)

Eli vastaukset kohdassa on 20 kysymystä esillä. Sitten "laavataan ", eli katellaan muut edelliset kysytyt kysymykset, jotka löytyy numeroituna.
Eli jaksatko katella kovin pitkään noita vanhoja kyssäreitä ja vastailla niihin???
Itse olen sen verran laiska, että kattelen vain näkyvillä olevat ja vastailen niihin; Joko nyt ymmärsitte;)) Miumaumikko: en edes pidä siideristä;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 13:02

... niin ja jotkut ymmärsivät verbin ja kysymyksen ja silti vastasivat kuin eivät ymmärtäisi ;)))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 12:39

En tiedä muuta "laavaa" kuin kuin mitä tulivuoren uumenista tulee.
Siitä muodostuu laavavirtoja.
Minä olen sen verran laiska etten luettuani vastaa edes kaikkiin niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:47

Laavaa tulee tulivuoresta. Etnasta purkautunutta laavaa saa ostaa Sisliasta, ainakin Taorminasta, matkamuistoksi. Se laavasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:58

Mulle kans oli ihku uusi verbi,enkä tiedä missä muualla sitä sitten käyttäis.Ehkä paree puhua vaan laavasta tulivuoren yhteydessä,pysyy varmalla maa perällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:04

Noh, kyllä mie nyt suunnilleen ymmärrän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 13:20

Jos olen ollut jonkin aikaa pois napsusta, menen kyllä siihen kyssäriin mihin jäin ennen taukoa. Sitten tulen sieltä eteenpäin vastaten niihin mihin voin tai haluan. Eli tuon verran minä sitten kai "laavaan". Se tähän liittyvä kyssärisi oli niin epäselvä etten ymmärtänyt siitä yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:36

paljon täällä joutuu arvailemaan mitä kysyjä oikein mahtoi tarkoittaa (omia sanoja, kirjoitusvirheitä jne.) ja siltä pohjalta on myös ymmärrettävää etteivät vastauksetkaan aina ole ihan kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 14:06

niin vähän noin , kuin vähäviisas hundeeras, mietin itsekkin, jotta joskos tulee vastauksia pieleen, niin ei kandee niistä ainakaan ottaa nokkaansa ... meitä monta kysyjää.. lukijaa ja vastaajaa , annetaan tilaa vaan kaikille kysyjille , sekä vastaajille .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:10

Laavaaminen on taas joku aluemurre, jonka käyttö voi olla tuttua jossakin Suomen kolkassa, en ole vain koskaan ennen kuullut. Ymmärsin kysymyksen ja vastasinkin siihen kysyjän tarkoittamalla tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 17:17

En silloseen kyssäriis kyl vastannu, vaik hyvä olikin, mut luin kyl sen ja samoin vastaukset ja päättelin et tää laavaus siul tarkottaa 'kelaamista/selausta'... noo....ite jaksan kyl laavailla vaik kuink pitkälle, jos on hiljast napsus ja/tai muuten tääl mul tekemisen puutetta... ohitan ne johon mulla ei mitään sanomist/lisättävää/ tai en ymmärrä, muut jo vastanneet kysyjän kysymykseen, joka ei tartte samoi vastauksii lisää, jne. ja muihin sit kyl vastailen ja oon myös tosissaan kiinnostunu siitä, mitä muut vastanneet esim. sellaseen kyssäriin, mihin ite en osannu vastailla/auttaa kysyjää:) ja siks laavailen välil 'kaukanakin' ajallisesti..heh..