Vanhasen tiedotus tilaisuus TV 1 Klo 12.30

Nyt Vanhasen talo purkuun ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 16:07

Mahtaa olla työlästä muistaa kolmentoista vuoden takaisia kuitteja?
Muistaisi nyt itse edes eiliset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 12:42

Tiedotustilaisuus oli ja meni. Taloa ei pureta jos sen luvat on kunnossa.
Rahoista voi aina pitää polemiikkia, kuten itänaapurit tuppaa sanoa.

Hyvän talon hajottaminen on kansallisomaisuuden hävittämistä ja rangaistavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:37

kyllä sitä reppanaa nyt kiusataan oikein urakalla, ei tarvitse naisia iskeä päästäkseen uutisiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 14:11

voi voi vanhas parkaa, kun ei varmaankaan muista , kuka onkaan talollekkin rakennusmatskut antanut .. :(
olen edelleen sitä mieltä, et kyl tuon vanhasen nyt vaan kandee lähtee tuolt menisterin pallilta, kun on niin huono muistinenkin, minua oikke huolestuttaa hänen muistinsa.. joka vaan huononee kuukaus kuukaudelta .... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 15:49

Jokohan Matilla on kohta mitta täysi ja luopuu pääministerin virasta. Äkkiähän hänelle joku korkeapalkkainen uusi virka räätälöidään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 15:55

Matti-parka, sääliksi ihan käy, kun kaikki kiusaavat, mutta onkohan syytä, se nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:23

Sinun pitää muistaa poliisikuulusteluissa sellaisia asioita, joita eivät edes rikoksentutkintaa johtavat henkilöt pidä mahdollisena. Kuitenkin näyttöä pidetään riittävänä ja todistuslausuntoasi uskottavana, vaikka et sitä voi esim. kolmentoista vuoden jälkeen enää yksittäisestä kuitistasi muistaakkaan?? Niin, anteeksia vaan, mitenkä se menikään......sanoo syyttäjäkin? Tuomarikaan ei varmaan usko korviaan......vaan luottaa esitutkinnassa saatuun luotettavaan tietoon? Mutta, poliisejahan on aina tämän takia kaksi esitutkinnassa mukana. Toinen lukee ja toinen kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 17:03

Vanhanen on tainnut saada uransa päätökseen tällä saralla.