Ja toinen mies raiskattiin "internetin välityksellä"Pirkanmaalla,lähti nettituttutapaamiseen(nainen) ja mies raiskasi;riskaabelia?

HS29.9.09Tampere.Mies raiskattiin Pirkanmaalla myöh.pe-iltana.Noin 50v mies oli luullut menevänsä tapaamaan internetissä tapaamaansa naista tark.harrastaa seksiä.
Vastassa oli ollut mies,jonka piti opastaa uhri naisen luo.Hän opasti tämän asuntoon,jossa laittoi uhrille käsiraudat ja raiskasi tämän.
Poliisi sai raiskauksesta tiedon lauantaina.Pirkanmaalla asuva mies on alustavasti myöntänyt teon ja hänet on pidätetty.

Lisätty: 29.09.2009 - 11:56

Hitto jumppis,ehdit ensteks ja Aamulehti kirjoitti laajemmin kuin meitin HS,mutta yhtä riskaabelia hommaa löyttäytyä tuikituntemattomien kelkkaan.Siitähän on koko nettiajan varoitettu ja monesti.

Avainsanat: riskaabelia treffailua tuntemattoman kanssa miehen raiskaaja mies internettapaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 12:04

Näiden miesten onkivapa on keppi, jonka molemmissa päissä on liero ja millainen maailma olisi ilman miehiä? Ei sotia, ei taisteluja, vain onnellisia lihavia naisia.

Kysyjän kommentti

Mrrrrr,mä en ole lihava,mutta onnellinen.Jokatapauksessa se ukko oli tyhmääkin tyhmempi.pölvästi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 12:59

Niin meille tulee Aamulehti aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:04

Huh, pelottavaa, onneksi en harrasta tuollaista ollenkaan, siis nettitreffeilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 13:15

Järjen käyttö ei ole kielletty noissa alapäänkään asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:59

tyhmyydestä sakotetaan, tai tässä tapauksessa pamputetaan, jännä nähdä minkälaisia tuomioita oikeuslaitos langettaa, ei taida olla paljon ennekkotapauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 15:40

Ei tuollainen maailmalla niin tavattoman harvinaista ole,meillä on onneksi vielä.
Ei tainnut miesparka aavistaakaan mihin sitä oikein joutuu? Viisikymppinen ukko väkisinmakuun uhriksi!
Bb:ssä Nino sai fudut pienestä hipelöinnistä. Ei tullut voittorahoja.

Lisätty: 30.09.2009 - 18:19

Vaarallista on, tuo nettideittailu! www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...7_ul.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:11

Maailma on vaarojen karikko...