Onko Tarttossa vesijohtovesi juomakelpoista vai pitääkö turvautua pullotettuun veteen?

Avainsanat: viro tartto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2008 - 12:08

Omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta matkatoimistojen mukaan: Voi käyttää, mutta
suositellaan pulloveden ostamista kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2008 - 12:23

varmasti ihan juomakelpoista, mutta jos olet vähänkin herkkää sorttia, niin kannattaa käyttää sitä pullovettä ainakin juomiseen, bakteerikanta kuitenkin poikkeaa vähän siitä mihin olet tottunut ja on ihan turha pilata lomaansa muutaman kolikon säästämisellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2008 - 14:06

Kun kävin sielä,niin matkanjärjestäjä suositteli pullovettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 11.07.2008 - 21:17

En kyllä menisi juomaan Tarton hanavesiä. Voi tulla vatsanpuruja, eri bakt.kanta. Ilmanmuuta turvallinen pullovesi. Muutenkin reissuissa olisi hyvä syödä maitohappobakteereita, saa apteekista, vatsassa tasapaino säilyisi erilaisten ruokien varalta, eikä tulisi niitä vatsanpuruja. Ainakaan niin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2008 - 15:41

Viikko takaperin juuri Tartosta palattiin ja voin kertoa, että hanavettä siellä juotiin, ilman vatsanväänteitä. Toki skeptikon kannattaa ostaa vetensä pullossa :-)