Mies oli ollut internetin kautta yhteydessä naiseen?

Käsiraudat raajoihin: Mies raiskasi toisen miehen Viialassa.
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...ssa/157114

Avainsanat: keskustelupalstat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:05

Mahtopi miestä muuten ketuttaa, siis raiskattua. Ehkä, luulisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 11:59

Kyllä maailma on kiero? Kehenkään ei voi enää luottaa,....... ei edes miehiin???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:59

Hitsi jumppis,ehdit enstex,mutta AL kirjoitti laajemmin jutusta kuin syrjässä oleva HS.Ainahan on kautta aikojen varoitettu netin yhteydessä tuntemattomien tapaamisesta,varsinkin lasten,nuorten,mutta että vanhat miehet menevät retkuun tuntuu aika surkealta ja säälittävältä.Jokatap hyvä,että joku ilmoitti asiasta eteenpäin,tuskin oli ensimmäinen uhri tällä nettiraiskaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:07

Kun naimaan oikein kunnolla aletaan on siinä naiset vaan tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:15

Mielestäni aivan tyhmä juttu. Olkoot sit kuka mitäkin mieltä tästä asiasta.Eipä suuresti kyllä kiinosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:12

Jep, joo. Tässä taas esimerkki siitä, että huijata voi aikuisiakin netissä. Lapsia ja nuoria varoitettu ja valvottu, mutta samalla lailla pitäisi varttuneemmankin väen varoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:59

tyhmyydestä sakotetaan, tai tässä tapauksessa pamputetaan, jännä nähdä minkälaisia tuomioita oikeuslaitos langettaa, ei taida olla paljon ennekkotapauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 15:46

Jaana olikin sitten Janne....!!! mahtaakohan tuo mies lähteä toiste sokkotreffeille nettikaverin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:24

Hulluja riittää joka kolkkaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 17:02

Ei pidä lähteä tapaamaan tuntemattomia. Mistä sitä tietää millainen kaheli on vastassa. Mainostavat, että eka tapaaminen pitää aina tapahtua jossain julkisessa paikassa, jossa on muitakin ihmisiä. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:36

Kun on tyhmä pää,niin kärsii lompakkokin.---vanha viisas sananlasku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.10.2009 - 13:13

Juuri niin. Oma moka.