Olihan kaikilla kylmä viime yö,siis ulkona?Aamulla 9ltä vielä hengitys huurusi,meillä etelässä!Tästä se alkaa...

Avainsanat: kylmä yö kakilla mittari näyttää klo 11.42 +10

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 16:17

Täällä Pirkanmaalla aamulla kahdeksan aikaan auton kaikki ikkunat jäässä, ja etuikkunaa sai ihan tosissaan raapia, meillä kun ei ole minkäänlaista katosta autoille, eikä Webastoa. Ensi yöksi laitan kyllä jonkun maton akkunalle, että pääsee nopeasti töihin. Kyllä tulee Egypti jo mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 11:53

Täällä Jämsänkoskella oli aamulla pakkasta 4 astetta.Eli kylmää on ollut yöllä. Talvi tulee ,mutta minkäs sille tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:56

Jyväskylässä aamulla 7 maissa näytti mittari pyöreätä nollaa :-) kylmä oli pyöräillä töihin hhhrrrrr.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:05

Yöllä kävelin pienen lenkin niin ei vielä takkia tarvinnut, paksu huppari kyllä oli päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:09

Meillä oli + 5 astetta aamulla klo 7. Mutta aika viileältä tuntui.

Lähteet:
Helsinki

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 13:13

Minä kun nukuin rokuliin ja heräsin vasta kahdeksalta. Silloin oli vielä maa kuurassa ja auton ikkunat näyttivät jäisiltä. 0.9 oli lämmintä siihen aikaan täällä Etelä-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 13:43

no viileetä toki muttei nyt sentää kuuraa vielä, nyt ollaankin taas siinä tilanteessa että 'lämmin' meri autaa kummasti meitä rantojen miehiä tarkenemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 14:14

täällä paimiossakin oli ikkunat autosta jopa jäässä , ja kylmää klo 7 +4 joten mihin tää kesä katoo ... ei vielä tarvis kadota mihinkään... minun mielestäni :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 16:07

Miten kylmää lie ollut. En käynyt yöllä ulkona, enkä aamulla huomannut katsoa mittaria. Mutta talvi tulee varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:11

oli kylmää ja edelleen on :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 18:15

Aamulla 6.30 oli pakkasta 1,5 astetta. Oli tosi raikas ilma mennä kävellen töihin.

Lähteet:
Oma tieto