Parempi kuin ikiliikkuja?

www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/...645488.gif

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 10:34

Wagner on aina ollut olevinaan välkky keksinnöissään, Viivin harmiksi. Jospa tuo kone nyt sitten selventäisi sitä ajatusmaailmaa.

Kysyjän kommentti

Toivotaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 08:07

Faakner se osaa järjestää Viiville kaikenlaista päänvaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:14

mielenkiintoinen vempain.. heh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 10:40

Eikös naiset siellä kampaajalla istu juuri tuollainen kypärä päässä ?
Taitaa Vaakner vielä joutua oikeuteen pantettirikkomuksesta ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:32

VVlle tiedoksi se oli ennen vanhaan,mutta nykyään koneessa ei ole edes lämpöä,mun mielestä ainoastaan säteilytystä!!Tosi mystistä touhua,mutta maailman kaikkeuden salaisuudet eivät auenneet,liekö maaperässä vikaa?
Saattaa olla ikilikkujaa parempi,pistää litkut yläkerrassa kiertämään ympyrää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:12

Niinpä....Onko meidän pakko löytää ratkaisu? Emmekö voisi vain nauttia ongelmasta jonkin aikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:07

Hiih, kylläpäs on jännä vempain.Parempi kuin ikiliikkuja.,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:46

Wagnerilla on aina puute jostakin, nytkin naisista, mutta Wagner onkin sika. Kun Wagner sairastuu, niin se se vasta on sikaflunssaa...