Onko mitään mukavaa tiedossa tälle päivälle??

Minä lähden nyt Tallinassa kämää. Haukaa päivää teillekkin..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 07:26

Luet tämänvarmaan vasta palattuasi?
Oliko mukava matka? Tuliaiset? Muutakin kuin Viru Valgea? ;-)
Tämän päivän ohjelmaani kuuluu muutama tunti paperitöitä. :-(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 07:14

Hyvää reissua sinulle toivotan. Minä menen uudet eteisen matot tänään ostamaan , siinä se minun mukava on tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 08:12

On vielä liianaikaista tietää tämänpäivän kivoista jutuista,mut ainankin ulos menen lenkille,nyt sää sen sallii.Vietä sinä mukava päivä siellä Tallinnassa ja tule terveenä takaisin.Muista tuoda myös tuliaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 08:52

Mukavuudesta tiedä, mutta lakana- pyyhepyykin aion pestä ja viedä ulos kuivumaan. Sitten hieman paikkojen järjestelyä. Sillähän se päivä kuluu rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:00

step energy -tunti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:12

Hauskaa Tallinnanmatkaa!
Käväisin eilen Norjan puolella.
Tänään on kirjastoautopäivä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:13

oikke hyvää reissu sinul liisukka ja hyvää päivää muillekki napsukkalaisil.. tänään on ohjelmassa tiistaipäivän huumaa.. eli vesijumpaa... pyykinkoneetusta , jokohan ensviikonlopun reissuun pitää ottaa mukaan talvivarustus , miettii , kun nytkin oli vain 4 +aamusella huur huur.... etenkö sanoisis... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 09:58

Ulkoilua metsäpoluilla, ja iltapäivällä yhden ukkelin synttärikahveille. Siinä ne tämän päivän hauskat. Illalla seurustelen telkkarin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 10:21

siivousta! ei kai sen ihmeellisempää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 10:41

muutama tunti aikaa viettää rannoilla, tuolla tosi upeassa syyskelissä

ps. lauttaan en kerkiä mukaan, mutta mukavaa reissua sinulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:08

Muijja lupasi tehdä tillilihakastiketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:36

Tervetuloa takas liisukka,toivottavasti oli yhtä hieno ilma kuin täällä pohjoisemmassa kaupungissa!Kivaa tälle päivälle,pitää käydä Akateemisessa vaihtamassa yks kurssikirja ja illalla yks ystävätapaaminen kahvittelun ja rupattelun(vertaistukea)merkeissä,ehkä pimeässä fillarointia kotiin;pitää muistaa ottaa otsalamppu kaulalle roikkumaan.Kivaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:56

Eipä mitää ihmeitä tiedossa ole kuin näitä kotitöitä kyllä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 13:07

eipä oikein mittään. ihan tavallista oleskelua vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:30

Olitpas aikaisin hereillä ! Tallinnassakin on jo varmaan kylmää. Menetkö kylpylään, siellä olisi lämmintä. Minä olen ollut töissä koko päivän, se on hauskaa, kun vain näin 'keikkailee'.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 18:27

No ensteeks oli miul näit töitä, muutama kokouskin (tietty, vaik ne ei hontsita sitten yhtään, kääk!), sitten kotia; kissoille eväät nenun eteen ja linnuille kans, sitten kahteleen buukin ja napsut (eiku järjestys kyl päinvastanen), sit pikkasen jääkiekon tulosvetoo koneel, kun voip sitten seurata kerrankin telkusta suorana sitä.. hoh... ei sen kummosempaa... mut sua käy kattttteeeks, kun pääset oikein naattimaa risteilyst ja Tallinast ja toivon et on/oli? oikein mukava ja antosa reissu ja mieli piristy entisestäänki:) P.s. toivon et muistat myös 'mässäillä' hyvällä ruualla ja juomalla kaiken muun lisäks:D