Tiesitkö että "köyhäily" on trendikästä USA:ssa ja meilläkin?

Jippii sit meikäläinen on trendikäs.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.09.2009 - 00:02

Olen tehnyt sitä jo vuosia, mutta en siinä näe mitään trendikästä. Syynä lienee se että köyhäilen ihan oikeasti enkä lainausmerkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 00:15

Mistäs tämmönen tieto nyt on tullut,sitähän tää kaiken aikaa on ja on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:36

leikkiköyhäily on aika köyhää leikkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:52

Täytynee lähteä Pariisin kirppiksille tekemään sikahalpoja muotiostoksia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:54

enpä tiennyt tuota. kummaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 08:18

Juu omassa suvussani on juuri näitä köyhäilijöitä,mitkä eivät tiedä köyhyydestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 08:50

Olen siis aina ollut muotitietoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:01

en tiennyt ja olisit voinut kertoa mistä kuulit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 10:04

Ruotsissa on miljoonamies joka kerää pulloja on peittänyt kenkänsä paperilla ja muovipussilla jotta eivät kulu ja likaannu. Kai sekin on on jollain tavalla trendikästä...
Äijää ei saa edes valokuvata ilman lupaa ja maksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:39

Tunsin kerran erään ruotsalaisen miehen, jolla oli tilillään epämääräisen paljon rahaa. Köyhäilyä tai ei, mutta asui pienessä, n. 18 m2: huoneessa, ei omistanut pankkikorttia, vaan nosti aina kerralla puolen kuukauden rahat, n. 10.000 €, jota sitten käytti nuukaillen, mutta mukavasti, osti auton käteisellä, koska naisystävä halusi sellaisella ajella, käytti arkisia vaatteita, harkitsi talon ostoa, rahaa olisi ollut, mutta aina vain harkitsi...Minun nuukailuni on säästämistä, käytän vanhoja vaatteitani niin kauan kuin ne mahtuvat päälleni, paikkaan revenneet kohdat jne. Kirppareilta löydän vaikkapa kulahtaneen neulepuseron, jonka puran langoiksi, joista sitten teen sukkia, pipoja ja lapasia. Olen siis edellä aikaani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:07

Juu ja miljonäärit kerjäämässä lantteja. Avartaa vallan mahdottomasti ökyrikkaiden elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:41

höh toi ruotsin pullomies on kyllä törkee, jos omistaa miljoonia ja kerää vielä köyhien pullotki !"#¤%&/()=

Lisätty: 29.09.2009 - 20:45

outoa eikö saa edes kuvata? onko rutsissa julkisissa paikoissa kuvaaminen kielletty