Löytyykö vinylilevyjä ja soitteletko myös?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 23:55

Löytyy jonkinlainen kokoelma josta huolehdin ja myös soitan ensin puhdistettuani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 00:18

Löytyy kokoelma,mutta olen irrottanut levysoittimen piuhat ja nostanut koneen pois paikaltaan,pitäis yhdistää ja vois taas kuunnella.Joitain vuosia sitten hankin uuden neulan siihen,ihan toimiva on Pioneer.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:34

yks pino vinyyliä on tallella, soitin jossain varaston nurkissa, eipä ole soiteltu vuosiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:44

Löytyyhän noita vielä muutama tuhat hyllystä.Ja soittelenkin niitä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:53

Eipä löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 02:32

Musaa on jonkin verran jokseenkin kaikilla tallennusmuodoilla.
Soittaminen jää useimmiten autoradioon. Vanhoja 78 kierroksen savikiekkojakin on jokunen, mutta soittimen nykykunnosta en osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2009 - 08:49

Myin kauan sitten levyt ja soittimen pois. Jälkeenpäin on olen tosin harmitellut tekoani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:02

ei löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:18

kaikki on tallessa levarista lp-levyihin , mutta jo on aikaa , kun niitä soittelin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 10:01

Yksi single ja yksi lp.
En soittele sillä en ole koskaan omistanut tuota perinteistä gramofonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 11:54

Kyllä löytyy ja vanhassa Daewoossani (ost 80-luvulla) on vielä alkuperäinen neulakin!! Soittelen tosin harvakseltaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 15:50

Kyllä löytyy vaan en viitsi kaivaa levysoitinta esiin. Tuttava tekee vanhoista vinyyleistä hienoja kulhoja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 16:43

On vielä paljon levyjä hyllyssä. Levysoitinkin toimii, mutta en edes muista kuinka kauan on edellisestä soittokerrasta. Lauloin aikoinaan kuoroissa, joissa tehtiin äänityksiä. Niitä levyjä on myös mukava joskus kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 11:02

Löytyy kyllä aika isokin kasa.
Michael Jacksonia, sinffonioita, Jonna tervomaan ensimmäinen levy :D, siis kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Harvemmin kyllä kuuntelen.