Juutuubissa on myös sitä esiintymisen iloa!!!! Vai onko????

www.youtube.com/watch?v=ivAS...re=related

Avainsanat: Катюша den pobedy 2007

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 09:59

Itselläni on tuo "Katjuska" erään kaverin soittoäänenä puhelimessa.
Jotenkin tuosta versiosta tuli mieleen että olikohan sittenkin playback-esitys?
Hieman teennäinen esitys ja huono sovitus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 00:21

Niin näkyy olevan. Esiintyvät todella ilolla!

www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:21

Minen yleensä tykkää pikkuvanhojen ja teennäisten lasten esiintymisistä,tämä oli mun mielestä just sitä;sama pätee amerikkalaisiin lapsitähtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:33

ei kyllä niin kovin aidolta vaikuttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 01:11

Isolle yleisölle ovat päässeet esiintymään.
Samalta nuo lapsitähdet aina kuulostavat, kuten vaikka Eveliina Pokela aikoinaan jodlatessaan.
www.youtube.com/watch?v=8kW7dJtyRdw
Tämä on hieman aikuisempaan makuun, viiden tähden biisi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:53

no jaa, en oikein pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:58

kylläpäs oli pirtsakoita tyttösiä... oikein oli hauskaa katsella , hyvin oli harjoiteltu esiintymistä....minä kyllä pidän lasten esiintymisestä...missä vain , paljon he sen eteen tekevät .. tyttärenitytär kans reenas koko viikonlopun ja harjoitteli laulun sanoja, kun heillä on esiintyminen puolenkuun aikoihin , jotta kaikki sit menee hyvin pitää paljon treenata sanoi hän.. niin se on... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:00

Tarkotaks Youtube.com nii jos sitä niin on :) <3<33

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2009 - 18:34

No joo - tästäpä olisi paljonkin sanottavaa: tykkäsin ja tykkäsin todella! Kyllä minä mieluimmin katson tätä kun pissat housussa seisovaa tyttöduoa!

Olen useasti miettinyt kun olen seurannut vuosikausia mm. koulujen kevät- ja joulujuhlia ja ipanoita esiintymässä. Herttaisiahan ovat nämä omat pilttimme mutta: miksi siellä tökötetään kuin "kuraan kuolleet kutut" konsanaan? jos mennään esiintymään niin sitten esiinnytään.

Lapsilla on esiintymisen ilo luonnostaan - mitä ylemmäs koululuokissa mennään sitä vakavammaksi ja mumisevammaksi esiintyminen muuttuu??

Eikö ne ohjaajat kerro että jos esitetään esim. showtanssi esitystä niin olisi aika kiva että naama olisi siinä mukana? Liikkeet voi olla hiottuja ja rytmissä mennään mutta naamat näyttää siltä kun paha ummetus vaivaisi läpi sakin. Tätä on nähty ihan paikallis tanssikoulujen esiintymisissäkin...

Kai se on tämä meidän perus-suomalainen mentaliteetti???