Onko sinulla kivaa täällä Napsussa? Oletko tutustunut mielenkiintoisiin ihmisíin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 22:07

on kivaa ja täällä on kivoja ihmisiä, toivonkin, et sinäkin otat nimimerkkisi ja tulet seuraamme iloitsee napsusta .....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 22:27

Kyllä, kivoja ihmisiä on ja paljon kirjoitellaan ja vaihdetaan viestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:40

On. On. Kivaa on ja kivoja ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:49

kovinkaan monen kanssa ai ole tullut nahinoita, se on jo hyvin sekin, ja sitten vielä kaikki plussat päälle

eli, ihan kivaa, niinkuin junioreilla on tapana asia ilmaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 23:01

Kyllä tykkään olla ja täällä on tosi kivoja kavereita. Osan kanssa meilailemme päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:10

Kyllä vain, kivoja ihmisiä ja vielä kivempia kysymyksia ja vastauksia ja ja ja .. yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:30

tietty on, ja paljon erilaisia ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:24

Ihan kivaa,on,on ja napsukavereita on rutkasti,kivaa,kivaa,kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 01:14

Tietysti täällä on ihq! <3 =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:52

on kivaa napsussa, toki.
kyllä napsukavereita ainakin jokunen on tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 06:27

Ainoastaan nimimerkkeihin olen saanut jokinlaista tuntumaa, mutta yhteenkään ihmiseen en ole tutustunut.
Mielestäni se vaatii oikean nimen ja todellisen näön ennen kuin voi sanoa tutustuneensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 07:08

Jos en täällä viihtyisi, niin en kait täällä napsuilisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:53

Ajanvietettä varmaan useimmalle.
Monella on kuitenkin jopa viikkojen taukoja joten onneksi ihmisillä on myös muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:01

Kyllä täällä on tosi paljon mukavia kavereita ja aika kuluu tosi hyvin vastatessa skä kysymyksiä laittaessa. Ehdottaisin muillekkin tätä mukavaa napsu palstaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2009 - 21:00

Täällä on suolana just se että vaikuttaa olevan hyvin erilaisia persoonia - ja hyvin erilaisessa elämäntilanteessa olevia ihmisiä.
Hyvin asiallinen ja mukava saitti - yksi jossa, itseasiassa, olen viihtynyt pisimpään:)