Kuinka moni jaksaa laavata kysymyksiä ton 20 kpl jälkeen, ja vastailla sinne? Kategoria ihan eri juttuna:)

Tarkoitan, että ainostaan vain noihin 20 kpl kysymyksiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 09:52

Siis 20x5=100?
Tarkoitatko kilpailuun osallistumista?
Eipä siinä kovin paljoa tarvitse päivää kohden kk aikana vastailla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 20:29

Minä olen yleensä sekopäinen ja ulkona kaikesta, tämä kysymys sopii minulle , en minäkään mitään ymmärrä 20 jälkeen , vähälahjainen kun olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:38

hellnuk elä ota enää ainakaan siideriä enempää nyt. En minäkään nyt kovin jaksa työpäivän jälkeen laavata, taitaa minun seuraava siirto olla vaaka-asento. Huomenna on muuten pirtee.
Otapas tästä nyt selvä taas, melkein sama on nyt vastata vaikka mitä. Muuten maaritilla on nätti perhepotretti, mitäs muut meinaa.

Lähteet:
Oma kirjoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 21:45

Minkä ihmeen 20 kpl jälkeen? Mitä sinä tuolla ajat takaa, en ihan saanut juttua perille asti tuonne nuppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 21:47

Mitä laavaaminen Oikeasti tarkoittaa?
Anteeksi maalaisuuteni, mutta... Jos kaikki muut ymmärtävät, niin tosi hienoa. Sivistän itseäni. Tell me, pls!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:00

tarkoitatko , et jos vastailee 20 kyssäriin niin jaksaako enenpää vastailla , vai jos kysyy 20 kysärii , niin jaksaako sit vastailla enään.... no mitähän mahdat tarkkoittaa... kyllähän niitä olen ainakin minä vastaillut ja joskus jotain kyssärin tynkääkin laitellut ... mut 20 kyssärii en koskaan peräkanaa ole laittanut, hyvä jos keksin kyssärin edes viikos .. mut vastannut olen useimpiinkin peräkanaa....olenko sit 20: een en muista nyt varmaksi miten moneen olen vastailut ....pitääkin oikien ruveta laskeen...tänään kait n.8 kyssäriin tai ehkä enenpäänkin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:06

En ymmärtänyt kysymystäsi ja mitä laavaaminen tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 22:26

Ohi meni täälläkin, että heilahti. Valista meitä sivistymättömiä, kun emme ymmärrä sinua nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:36

Etnasta sitä laavaa on tullut ja on mulla laavalamppukin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:39

Laavaaminen, onko laavalla peittämistä, siis tulivuoritekniikkaa, en osaa sellaista. 20:een kysymykseen voi ihan hyvin vastailla, jos on aikaa. Kirjoitetaanhan sitä kirjojakin, miksei sitten Napsun vastauksia. Eli kysymykseen vastaan: minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:47

välillä uuvun parista, välillä parikymmentä on pelkkää kauraa, se on niin tuulesta kiinni millä sattuu käymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:12

kyllä joku varmasti jaksaa vastailla 20 jälkeisiin kyssäreihin.
itse en ole kyllä koskaan sinne asti mennyt =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:53

Eiköhän jokainen "laavaa" aikansa mielenkiintonsa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 00:09

Aikansa laavaa ja sitten laattaa,meinaan jos tarpeeksi monta laavia menee alas kurkusta,mutta 20 kysymystä,joskus laavaa ja joskus taas ei :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:51

kyllähän sitä ajan kanssa jaksaa vastailla usempaan kun 20:neen kysymykseen. jos siis vaan löytyypi mielenkiintoisia kyssäreitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 02:40

Ei ole tullut pidettyä tilastoa, mutta näppituntumalta hyvin aktiivisia on pari- kolmekymmentä.
Selaamalla kysymyksiä taaksepäin selviää kuka vastailee usein ja vähän vanhempia kysymyksiä katsomalla näkee sellaisia, jotka ovat olleet hetken hyvinkin aktiivisia, mutta sitten on innostus lopahtanut.