Mielipiteitä Blue Star Flower Garden huoneistohotellista? Menemme sinne 17.4.2010, 2 aik.+3lasta.

Haluaisimme mielipiteitä kyseisestä hotellista, sen toiminnasta ja henkilökunnasta?Lasten kanssa kun liikutaan, niin kannattaako lähteä katsomaan Dimcay-jokea tai Pamukkalea?

Lisätty: 23.01.2010 - 20:18

Jouduimme siirtämään matkan ajankohtaa syyskuulle, joten odotus pitenee...

Avainsanat: turkki alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 19:57

En tiedä hotellistanne mitään, mutta Pamukkalea ei kannata lähteä katsomaan. Perillä ei ole mitään ihmeellistä, tummaa vettä kivilaitaisessa uima-altaassa, vuoren riteillä ei mitään erikoista. Rahastus Pamukkalen avulla voisi jo loppua Turkissa. Sekin päivä kannattaa käyttää muuhun kuin bussissa istumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2009 - 03:00

Alanyassa on niin paljon hotelleja, että tämän palstan aktiiveista ei välttämättä kukaan ole juuri tuossa hotellissa ollut. keskustelu.suomi24.fi/node/4302043 Tuolla on muutama mielipide, eikä kuulosta pahalta. Samansuuntaisia kommentteja kuulee muistakin Alanyan hotelleista, mutta Flover Garden on kyllä tasokas jo puitteiltaan.
Alanya sopii mainiosti lapsiperheille ja tekemistä löytyy vaikka millä mitalla. Jokiretket ja muut nähtävyydet eivät taida heitä kiinnnostaa läheskään niin paljon, kuin mystiset basaarit rihkamoineen ja loputon meri sekä paikan vesipuistot.
Matkanne on aika aikaisessa vaiheessa kevättä ja ilma ei ole vielä helteistä, mutta kaksikymmentä astetta siellä tuohon aikaan yleensä on ja sade on varsin harvinainen ilmiö, joten hyvää säätä ennustan. Uskon, että viihdytte Alanyassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2009 - 21:05

Olemme olleet Flower gardenin asiakkaita useita vuosia.
Kuulumme kanta-asiakkaisiin, sillä käymme Turkissa noin 2 kertaa vuodessa.
Perheeseemme kuuluu kaksi aikuista ja kolme lasta (9,10 ja 14).
Muiden hotellien tarjonnasta en osaa sanoa, sillä paria muuta koetellessa, emme suorastaan pettyneet, mutta ero tasossa oli selkeä.
Alanyan hotellitarjonta on runsas, joten hyviä hotelleja varmasti löytyy paljon.
Flower Garden on ollut perheemme paikka jo niin kauan, ettemme osaa muualle mennä, vaikka varmaan tasokkaita paikkoja löytyy paljon.
Olemme tyytyväisiä em. hotelliin, sekä sen tarjoamiin palveluihin.
Hotellin sijainti on suorastaan erinomainen, sillä se ei ole pääkatujen varrella, joten rauhainen aamuyö on taattu.
Lapsille on varattu uima-altaita kaksin kappalein, jonne henkilökunta auliisti janojuomaa tarjoilee, niin lasten, kuin aikuistenkin makuun.
Iltaisin on ohjelmaa, joka ei ole jättänyt kylmäksi. Suosittelen shamaani-showta, ellette ole ennen nähneet.
Turkissa käydessämme olemme toisessa kotimaassamme, mikäli ilmaus sallitaan, sillä olemme perus-suomalainen ydinperhe, mikä rakastaa turkkilaisia ihmisiä.

Toivon matkanne onnistuvan, sillä vuosien aikana olen löytänyt aivan uuden maailman lämpimästä Turkista, jonne poistumme rakkaan vaimoni kera huomenna 3.10 kello 15,45 lennolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2010 - 15:02

Heh!Olipas hyvä,että joku muukin kyselee tuosta hotellista!Olimme viime syksynä alanyassa ja tuossa hotellissa oli se meidän info tilaisuus...oikein mukavalta näytti hotelli,ja siksipä varasin siihen matkan 10.4.2010 olis lähtö,eli näemmä viikkoa aikaisemmin kuin teidän perhe!Toki itse en ole lasten kanssa lähdössä,vaan äitini kanssa lepolomalle...mutta hyvä tuo hotelli on nyt katsastaa,aika kun koittaa että lapsemme kasvaa tarpeeksi isoiksi!
Mukavaa matkaa perheellenne,toivottavasti sattuu hyvä ilma,itselle toivon samaa!Menen mieheni kanssa syyskuussa myös alanyaan,ja silloin on jo "liian" kuuma,vaikka en valitakaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.10.2012 - 17:21

Alanya Blue Star Flower Gardenissa on Hamam, turkkilainen sauna.
Tosi huono paikka. Oppaatkin tietävät sen mutta eivät varoittaneet siitä. Hoidon piti kestää puolitoista tuntia, mutta 10 minuuttia pesua ja tunti odottelua vilvoitteluhuoneessa. 15 minuuttia hierontaa. Hinta 30€.
Kun valitin Blue Star Flower Gardenissa olevasta Hamam, turkkilaisesta saunasta oppaalle joka selvitti huonoa palvelun tasoa minulle. Hyvityksenä sain turkkilaisen karkkirasian...
Näitä karkkirasijoita vietiin asiakkaiden huoneisiin useita kun henkilokunta niitä hisseissä kiikutti.
Blue Star Flower Garden hotellina ihan hyvä ja siisti. Älkää
eksykö alakerran hamasiin, huijausta vedätystä.
Alanyasta löytyy varmaan hyviäkin paikkoja useita.