Paljon kiitoksia kivat Napsuystävät. Tämä lämmitti kovasti ja vei vähäksi aikaa sanattomaksi !!!

Avainsanat: olette todella sosiaalisia ihmisiä !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 18:47

Minä haluan aina olla ystäväsi, ja tukea miten olisi hyvä olla hellä ja lämmin ja muistaa oman elämän myös. Jotkut voivat ajatella että nyt pitää jonkun kirjan sanoja sanoa tai muistella, olen kokenut niitä tyhjänpäiväisiä fraaseja , ei auta , elä omaa elämääsi, kauanko asiasta pitää muistuttaa , itse tiedät miten elämmääsi jatkat.

Kysyjän kommentti

Nyt oli kyllä äärettömän vaikea valita. Kiitos kauniista sanoista !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 18:39

Kiitos kiitoksista! Napsuillaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 18:51

Tulin vasta töistä, joten tässäpä tämä synttärirunonen vasta nyt siulle tuloo Timppa:

"Arvioi puutarhaasi kukkien mukaan,
putoavia lehtiä älköön kirjatko kukaan.
Mittaa päiväsi kultaiset hetket
unohda kokonaan pilviset retket.
Laske yösi tähtitaivaat
turhaan uniasi varjoilla vaivaat.
Täytä elämäsi hymyllä
miksi pilata sitä kyynelillä.
Iloitse jokaisesta syntymäpäivästä
älä välitä vuosista,
vaan ikäsi laske ystävistä."

Paljon onnitteluja synttärisankarille, toivoopi täält myös mie...:)

P.s. ja napsulaiset ovat kuten sanoit tosi sosiaalisia ja myötäeläviä ihmisiä, joten kiitos myös omasta puolestani teille...

Lähteet:
www.positiivarit.fi/Content....3ee4507f_3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 18:58

En vielä ehtiny onnitella joten:

ERITTÄIN MUKAVAA, HAUSKAA, RIEHAKASTA JA ONNENTÄYTEISTÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ SINULLE TIMPPA!

Ruusuja linkissä:

Lähteet:
images.google.fi/images?hl=f...=f&oq=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:10

Kiitoksia vaan. Ei muuta kun napsuilemaan ja uutta matoa koukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:30

Ota iloiten vastaan onnittelut ja myötäelämiset. Kirkkaimmin aurinko paistaa, kun katsoo sitä surun läpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:53

Kiitos kiitoksista,mukavaa onnitella,hyvä,et napsut infosivat ja saatoin edes onnitella!ONNEA TIMPALLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:59

Timppa on meidän kaikkien ihannoima hieno mies. Pääsin nyt vasta koneelle. Paljon Onnea täältä Pohjois-Karjalasta. Kirjoitellaan kun ehditään.

Lähteet:
Oma kirjoitus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:01

ollos timppa hyvä vain , kivaa et saimme onnitella ...ja päivääsi hieman näinkin paistetta .. :) virtuaali hali myöskin näin täältä minulta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:12

:) onnea

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 21:29

Älä turhaan kiittele. Olet onnittelusi ja mielenpiristyksesi todellakin ansainnut. Nautihan loppupäivästäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:11

Yhdyn minäkin onnittelijoiden joukkoon ja odotan mielenkiinnolla syksyn napsuiluja nyt kun taas on kesälaitumilta palattu :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:29

sitä vaan ja äläkä nyt ihan sanattomaksi mene, täällä on paljon vastattavaa ja kysyäkin saa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 22:32

Lähetän sinulle kiitokseksi kiitoksista vielä luonnonkukista kerätyn kukkapuskan. Kun se on mielikuvitteellinen, niin voit itse valita mieleisesi kukat. Tosin osin tiedänkin mistä luonnon kukista tykkäät. Kerroit kerran jossain vastauksessasi. On siinä puskassa ainakin maitohorsma, orvokki, päivänkakkara ja ruiskaunokki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:48

Syntymäpäivä ja Timppa?En tiedä mistään mitään mutta ONNEVA! ;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:48

Niin, eihän siinä mittään, pitäähän sitä sankaria aina onnitella jos suinkin muistaa/tietää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:10

Onnea vielä kerran timppa. Ikä on vaan numero muista se. KIITOS MYÖS ITSELLESI KUN JAKSAT SILTI SURUN KESKELLÄ TÄÄLLÄ OLLA JA VASTAILLA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:16

Sylini täydeltä Onnea kovasti myös minulta Sinulle Timppa !! En ole nyt oikein ajan tasalla näissä napsutteluissa, kun on ollut kaikkea muuta, etten ole jaksanut edes napsutella!!
Minulle onni, että nyt tulin tänne ja Onnitteluni sain sinulle sanoa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 00:56

Sehän oli tarkoitus että voisimme sinua piristää..vaikeena aikana mikä sinulla on.