Joko kesäkalusteet on korjattu pihalta pois?

Meillä tänään....ja minkä homman teinkään, kun puhdistin pöydällä olleet bambutabletit homeesta. Ei meinaa etusormi näppäimistölle taipua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 16:35

Ei vielä kaikkia, osa vain. Onnelassa on kalusteet sisällä, mutta viimeistään tulevana viikonloppuna täytyy laittaa kaikki kuntoon tulevaa talvea varten. Samoin kesämökki pitää siivota ja tuoda kaikki jäätyvät tarvikkeet sieltä pois. Tässä vielä roikutaan kynsin hampain kiinni aurinkoisessa syksyssä...jokunen päivä.

Lisätty: 28.09.2009 - 17:13

Tämä kuvan enkeli nojailee vielä tuossa ulkona pihakiven päällä. Ei ole varpaat jäässä, mutta viikonloppuna täytyy hakea hänet jo lämpimään.

Lisätty: 28.09.2009 - 20:07

Kyllä on ihana lukea maarit3 sinun murrettasi...melkeinpä kuulen, kun puhut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 16:38

Ei ole huolto yhtiö tuota yhtä penkkiä pihaltamme korjannut,niitä penkkiäkin oli kaksi keväällä toinen on johonkin hävinnyt,pitäs kaikki pultata petoniin et kestäsis paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:38

Kaupunkikortteerissa ei moisia ole ollutkaan ja mökillä ovat kuistilla ympäri vuoden. Grillipaikan penkki on ulkosalla säällä kuin säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:46

ei vielä mitään syytä kerätä pois, tarkenee kummasti kahvitella kuistilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:46

En ole. Ulkona nököttävät vielä. Nyt viikonloppuna oli ainakin kivoja ilmoja istuskella pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 17:01

On paikoiltaan pois otettu, erittäin vanha ja harma ova nämä pöyrä mist meijä perhe meinava ens kesä ulko syärä, ei hinnal mittä raja oll, vaa minu jos jaksa elätä ja ohjeist vaari otta ja perkalast vaik maalat , niil nykyaja maaleil jok tarttuva muoviki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 18:01

En ole. Parvekkeella otetaankin vain tuoleista pehmusteet talveksi sisätiloihin. Terassilta kalusteet kootaan nurkkaan suojaan tuulelta ja tuiskulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 18:11

Ei ole vielä, korjaan ne talviteloille melkein viimetipassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 18:23

Kerrostalopihallamme on penkit ja pöydät ihan lumen tuloon asti käytettävissä. Sitten siirtävät ne ulkovarastoon, josta taas keväällä nostavat ne grillipaikalle ihmisten käyttöön. Omalla parvekkeellani en tee mitään järjestelyjä. Tuolit ja pöytä (muovia) pysyvät paikoillaan ympäri vuoden samassa paikassa. Räsymaton otan pois, ettei kastu tuulissa ja tuiskuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 18:50

Oulussa on jo kalusteet varastossa, mutta vie on lämmintä. Kalan savustus onnistuu viel mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:51

Eilen pistin päivänvarjon pimentoon,tuuli oli aika uhkaavan kova,ettei kaadu kuten entinen varjo,joka katkes ja piti viedä roskiin,mutta käsitellyt puukalusteet viettävät ympäri vuoden pihalla.Talvella saattaa olla paksu kerros lunta päällänsä,riippuen mitä ylhäältä annetaan.Kaasugrilli on sisällä ja helppo heivata ulos grillatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:52

Tuossa sateessahan ne viruvat, homeessa ovat jo muutenkin, kestävät sen minkä kestävät, täytyy taas ensi vuonna öljytä, niin niistä saa ikuiset. Pihakeinu on meillä aina ulkona ja se on jo 27-vuotias. Eikä edes joka kesä sitäkään ole öljytty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 22:14

tuossa terasilla parvekkeen alla kököttää, ei kylläkään homeessa , kun olen niitä joka vuosi öljynnyt , mutta taidan ne kyllä muutaman viikon päästä tuonne autotallille rahdata ... siis mieheni rahtaa.. ja auringon otto tuolitkin kuskataan minun puutarhavajaani , jotta onhan tuollla pihalla vaikka mitä ootelemassa sisään pääsyä.. jotenkin vaan sitä elää täyttä kesää , kun tänäänkin niin ihana ilma ja kahvitella on kiva ulkona vielä, kun on niin kauniit ilmatkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 23:44

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:47

ei ole vielä kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 08:17

Meillä on kalusteita patiolla ja siellä ovat vielä. Ovat metallia ja katto suojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 09:43

Mökiltä kyllä, mutta kaupunkiasunnoissa sen hoitaa huoltofirmat.
Tosin lasitettu kota on kiva kun samat vermeet voi olla siellä kesät talvet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:20

Ei ole vielä kerätty niitä pois siellä pihalla vielä edelleen ovat. jos vaikka sattus kesä tulemaan uudestaan,et kannattaako pitää kiirettä.