Keitätkö itsellesi päiväkahvit?

Minä keitän päivittäin,nytkin lähden juomaan kahvia.

Avainsanat: päiväkahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 17:02

Aamukahveet kotona yks kupponen (viikonloppuisinkin vain aamusufeet keitän kotona), töissä pikku kupponen 8.30 ja klo 13 toiset, ja se on siinä:) Näin masu kestää, eikä mee yöunosetkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 14:50

aamulla keitän termarin täyteen, sillä selviää useimmiten iltaan asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 14:53

Vain aamukahvit juon kotona ollessani. Muut kahvit saavat jäädä väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:02

Totta mooses keitän, just nyt menossa. Vaikka oisin yksin kotona keitän aina sen kupillisen ja työssä ollessa tietenkin juon kupin kaffetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:43

Kotona en keittele aamukahveja enmpää mitään. Tänää join töissä päiväkahvit, ja lopun päivää olenkin ilman kahvia. Juuri nyt syön iltapäivän välipalaa, kahta omenaa ja pistaasipähkinöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:47

en keitä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:51

Jo vain,keittäisin iltakahvitkin,mutta loputkin yöunet menee.Nyt keitän ip-kahvit ja juon ne ennen "opiskelun alkua"(Kalliolan kansalaisopisto).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:08

Jos olen yksin kotona, niin enpä ole vielä koskaan keittänyt. Aviosiipan on saatava aina päiväkahvit,niin siinä kyllä sitten seuraksi juon. Torilla käydessä on kyllä poikettava Arnolds´illa
donitsikahvilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:16

Kausiluontoista minulla tämäkin homma. Tänään keitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:24

Juon aamulla aikaisin kotona kahvit.Toiset kahvit heti töihin päästyäni ja niin on päivän kahvikiintiö täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 17:13

Just juon kristallikranssipalan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 17:27

Harvemmin tulee keitettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 17:31

Kyllähän ne ip kaffet maistuis naapurin frouvan kanssa paremmalta,mutta kyllä ne yksinkin hyvältä maistuu...;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 18:02

Töissä juon ja harvemmin se on itse keittämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 18:09

Kello kahden kahvit pitää saana melkolailla ajallaan. Muuten menee överiksi koko loppupäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:47

Kyllä keitän kahvit siinä 11-12 aikoihin.Syön voileipää ja viiliä tai jotain vastaavaa. Otan lääkkeen.Ja jatkan touhuja iltapäivään, jolloin laitan ruoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 21:18

jos olen kotona niin keitän

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:46

kyllä keitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 12:24

Kyllä keitän päivittäin. Muuten ei jaksa pysyä hereillä ja kun on tottunut ne juomaan.