Käyttekö kuinka usein kauneus hoitolassa? Teidättekö minä en ole vielä koskaan käynyt.Iho on pärjännyt ihan omalla hoidolla hyvin.

Avainsanat: kauneus hoitolassa käynti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 13:59

"Hölmöyksissäni" kävin parikymppisenä... kosmetologi ihmetteli mitä hän voisi tehdä... eikä tehnyt mitään. Ei ollut tarvetta silloin eikä ole nytkään, hoidan ihoani itse (naamiot yms.).

Kysyjän kommentti

kikitos parhaasta vastauksesta sinulle. samalla linjalla minäkin sit naama hoidon knssa oma kotihoito siis naamiot ja muut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 12:26

Tulihan sitä nuorempana käytyä, mutta huomasin turhaksi touhuksi, joten jätin koko homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 12:41

Minä käyn ainakin kerran vuodessa , en sen kauneuden takia , ( ei petolinnun takapuoli kaunistu vaikka mitä siihen tekisi), Minä tarvitsen ihon hoitoa ja karvojen nyppimistä , kulmakarvat ovat liian tuuheat, näkökyky heikkenee kun silmille roikkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 13:54

Olen kerran nuorena käynyt,tekisi mieli kyllä mennä,mutta taitaa olla liian hintavaa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 14:09

Turha reissu olisi jos sinne menisin. Taitaisi henkilökunta vain vaipua epätoivon syövereihin naamani kanssa. Joten jätän tressaamatta heitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 14:12

Minä kävin aikoinaan monta kertaa viikossa. Eri hoitoloissa.

Olin lääketukussa autonkuljettajana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 14:45

olen pari kertaa saanut 'tytöiltä' lahjaksi peni/mani - lahjakortin hoitolaan, tietty käytin ne, mutten kyllä muuten ole edes aikeissa mennä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:37

Nuorena sain pahan akne-reaktion ilmeisesti minipillereistä. Sen hoidatutin ahkeralla kosmetologilla käynnillä. Sen jälkeen tyssäsivät käynnit kokonaan. Nyt olen luonnokaunis, en tarvitse enempää kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:47

Nuorempana kävin puhdistuttamassa ihoani aika usein ja viimeksi olen käynyt...miettii...miettii, voi kamalaa, taitaa olla viimeisestä käynnistä 20 vuotta aikaa. Johan ois korkea aika käydä. Itse kyllä teen kuorintoja sekä naamioita, kun on saatavilla niin hyviä aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:49

muutaman kerran vuodessa.. riippuu rahatilanteesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:59

Kolmisen kertaa elämäni aikana,nämä viime käynnit lähinnä sen rentouttavan olon takia,mikä seuraa hieronnan ja naamioiden jälkeen,muuten hipiä pysynyt aika hyvässä kunnossa,ei tarvi nyppiä pahemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:21

En ole ikinä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:35

Meinasin jo vastata etten ole, mutta kas, olenhan minä. Kulmakarvat oon käynyt laitattamassa jonkun kerran ja manikyyrissä. En tosin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 19:40

Olen joskus käynyt. Suomessa ja Virossa. Kuitenkin harvemmin kuin ehkä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 21:17

en käy, nuorena kävin kun oli aknea. Nyt en ole käynyt aikuisena ollenkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:46

en juuri koskaan, omalla hoidolla tulen hyvin toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2009 - 13:52

kerran kulmakarvat nypityttämässä. Nyt nypin itse jotenkuten.