Täällä on muitakin syntymäpäivän viettäjiä!

Mariaana54 kirjoitti erään kysymyksensä lisäykseen eilen näin.
Lisätty: 27.09.2009 - 10:11
Pyörälenkiltä tulin juuri. Se, että profiilissani on nyt 54 tarkoittaa, että huomenna on synttäri ja sen verran on elonpäiviä jo elettynä. Jos nyt en kuolla kupsahda juuri ennen huomista.

Onnittelut hänelle!

Avainsanat: vuosipäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 12:21

Kiitos onnitteluista. Jos muillakin on merkkipäivä tänään niin onnea kovasti paljon. Kakku oli nam, niin, nam hyvää..tykkää kinuskikakusta hän. Hiukset on taas vähän niin kuin tuossa kuvassa. Oli tässä välillä kesannolla elikä lepoaikaa pitivät, aamuisin pystyssä joka suuntaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 10:29

Voi Mariaana onnea sinulle..kun on sinullakin syntymäpäivät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:35

Lämpimät onnittelut sinulle, perässä tullaan , voisit vaikka kehua miten hyvää se kakku on ja miten kauniit hiukset kampaaja laittoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:38

Onnittelut, parinkymmenen vuoden päästä pääset jo meidän senioreiden joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:06

isot onnen halit sinullekin mariaana54 , onpas napsussa nyt synttärisankareita ...onko muita joita saisimme onnitella ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 11:08

Mahdottoman isot halit ja onnittelut pirtsakalle pimulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:32

ONNEA KAIKILLE NAPSULAISILLE JOLLA ON TÄNÄÄN SYNTYMÄPÄIVÄT.Perässä tulen minäkin kovaa vauhtia ikäni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 12:00

Nyt mä en tiedä kummalla,mutta varmuuden vuoksi ONNEA,ONNEA ONNEA VAAN,punainen tupa ja porkkanamaa JUMPPIKSELLE ja MARIANNELLE!!!
www.youtube.com/watch?v=TkuI...k&NR=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 12:06

Onnea kaikille sankareille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 14:10

Hyvää syntymäpäivää sinulle Marjaana ja lisää kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 15:50

onnea !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:08

Hyvää synttäriä Mariaanalle ja Jumppikselle ! Muistakaa, että ikä on vain numeroita, mielen ikä on aina nuori !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:40

Lämpimät onnittelut päivänsankareille!!!

Lisätty: 28.09.2009 - 17:30

Jos sinullakin, no onhan ne joskus...

Дорогой Юмппис, от всего серца поздравляю тебя с днём рождения!
Желаю тебе болъшого счастя, успехов и удачи во всём!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:43

Lämpimät synttäri-onnittelut Mariaana54.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 17:10

Onneksi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:14

Onnea-ponnea! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 21:15

'Joka sanoo että nuoruus on kypsää ikää onnellisempi, väittää että näköala tornin juurelta on parempi kuin sen huipulta'
Mahottoman haliset synttärionnittelut myös marjaanalle:)

Lähteet:
William Phelps

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:44

Onnea Mariaanallekkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:22

Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Marjaana, paljon onnea vaan !!!!
Ja tietty myös muille, jotka tänään juhliansa viettävät suuren suuret Onnitteluni :OO