Viimeinen lomaviikko alkanut. Antakaapa hyviä vinkkejä mitä tekisin?

Tää päivä varattu kampaajalle, täytekakulle ja hömpälle.

Lisätty: 28.09.2009 - 12:10

Voi kiitos onnitteluista. Synttärikahvit juuri joimme. kiitos ehdotuksista. Tallinnaan ja risteilylle on täältä niin pitkä matka, ensin n. 500 km autolla ja juuri ajeltiin 2500 km Lapissa, joten ei sinne. Kylpylöissä en enää viihdy, mutta kuulkaas. Me ajelemme huomen aamuna Rokualle pariksi yön seuduksi ulkoilemaan (emme ole ennen käyneet) ja siellä on kyllä kylpyläkin...jotain hoitoa voisin ajatella. Tää löytyi nyt aika extempore, toivottavasti saamme majoituksen varatuksi. Kyllä se tästä ja hömpätä voi sit siellä...

Avainsanat: vaellus reissu lyhyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 11:10

Onnea onnea vietä päiväsi ikimuistoisesti ... ja kyllä sinä kekseliäänä naisena keksit jotain repäisevää tällekin viikolle , niin ja ei huono... vaikka vällillä vaan olis, ei tekis mitään ei yhtään mitään...lataa akkuja vaan , sinne uutteralle työn tuoksinnalle .. :)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä ja miehän näppäränä keksinkin lähteä sinne Rokualle ja se olikin oiva idea. Siellä oli niin kaunista ja jäkälää en ole koskaan ennen eläissäni nähnyt niin paljoa yhdellä kertaa. Suosittelen paikkaa niille ketkä eivät ole ennen käyneet ja tykkäävät luonnosta. Kyllä on kuulkaa virkeä olo ja duuni alkaa muutaman tunnin päästä...jännittää, kun olen ollut kuukauden poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2009 - 08:18

Nyt kerkeät vielä mennä jonnekkin kylpylään naatiskelemaan,sitten on olo vetreä,kun astut oravanpyörään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:28

Itsellesi kaikkea mikä nautinnolta tuntuu, ulos syömään, jalka ja käsihoitoa, lepoa eli on vaan ja nauttii jouten olosta, tai jos mieltä kaivelee joku tekemätön työ niin tee se taikka jätä seuraavaan lomaan.Viikko menee nopeasti lomalla, töissä 1 viikko tuntuu 2 viikolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.09.2009 - 09:41

Ylös, ulos ja lenkille. Terveellistä ja hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:56

kuus päivää hömppää putkeen, sitten palaakin jo mielellään töihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:00

Lähdeppä huommenna Tallinan päiväristeilylle...Minäkin olen menossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.09.2009 - 10:04

Lähdepä käymään vaikka päivätansseissa, piristää kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:29

Onnitteluni merkkipäivän johdosta!

Nyt tälläviikolla voi käydä "päättömässä" kaupungissa. Siellä on Kansallismuseo ja monta muuta kirkkoa.
Kansallismuseon vieressä on se isokirkko minkä ylimmäinen pappi on Vanhanen.

Lisätty: 28.09.2009 - 10:34

Tässä on lisää onnitteluja:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/21617

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:37

Onnea synttäreiden johdosta myös sinulle. Jos vaikka menisit jalkahoitolaan tai kylpylälomalle jonnekkin päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 12:13

Siis Liisukka lähdössä Tannilaan ja nappaa Mariaana mukaas,poikkeatte helsingissä ja voitais napata caféet jossain,ellen tule mielenhäiröön ja lähde myös Tallinnaan...Ai mut Mariaanalle viel,nauti päivästä,nauti kampaajalla käynnistä,sehän on päähierontaa ja hömppää ja täytekakkua sydämen kyllyydestä,onnea sulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 16:20

Onnea loppuloman ja syntäreiden johdosta. Mene kylpylään. Kylpylöissä on yleensä myös poreammeet. Mene sellaiseen lojumaan oikein pitkäksi aikaa, ja sitten välillä saunaan ja taas porealtaaseen. Siinä on jo lomaa kerrakseen, varsinkin jos olisi sellainen hiljainen kylpylä, jossa ei meteli pauhaa ja lapset ole kirkumassa. Sellaisesta minä nauttisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:43

Otat vaan ihan rennosti! lueskelet, katsot elokuvia, käyt syömässä