Heips Napsut!Onko DIILI alkanut jo,oletteko tunnistaneet tiettyä "poikaa"?Anteeksi,kun olen niin utelias!!;-)

Avainsanat: suomen diili onko poika tunnistettu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 20:04

Onhan se alkanut ja kyllä tunnistetaan. Ainakin vielä on mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 20:12

Kyllä on alkanut..mutta en ole seurannut..välillä vähän katsonut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:57

Seurattu on,mutta en ymmärtänyt mikä poika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 21:36

Kyllä on seurattu mielenkiinnolla poikaa nimeltä Hjallis. On vaan niin hel.......ujo, että esiintyy siinä valitettavan harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 22:42

Tunnistettu on nimensä perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:12

Katsoin alkujakson, osittain. "Tietty poika" tuli myös tunnistettua ja kuvia on ollut myös Ilta-Sanomien ohjelmaliitteessä. Enempää en aio tuota ohjelmaa katsoa, ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 14:17

Tunnistettu on,oikein raamikas mies onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:39

Olen nyt pikkasen seurannut, en vaan tiedä mikä sen kyseisen pojan nimi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2009 - 20:40

Olen seuraillut kyllä Diiliä, mutta en minä ole tunnistanut ketään poikaa siellä... Tiedän kyllä kenen poikaa tarkoitat !!