Onko tuullut tänäpäivänä teilläpäin ?

Täällä on ollut koko päivän tuulista aika ajoin koviakin tuprakoita. Naapurissamme on iso omenapuu aivan meidän tontin rajalla, sattuipa mukavasti tuulenpuuska heitteli kypsiä kaneliomenoita meidän puolelle, tottakai keräsimme ne talteen, täytyy vissiin huomenna käydä kertomassa heille että on kyllä ensiluokkaisen maukkaita omenoita teillä. (tänään he eivät ole kotona).

Lisätty: 27.09.2009 - 18:06

-Elähähän maarit hihittele voipi vielä tuuli kääntyä toisinpäinkin, tuo sitten takaisin ne teidän lehdet ens yönä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 18:01

Iltaa kohti on voimistunut tuo tuuli. Pyykit kuivuivat tosi nopeasti vielä tuulen ja lämmittävän auringon ansiosta ulkona. Lehtiä lehtää puista ihan pilvenä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 17:54

Kyllä täällä Turussakin on kova tuuli ollut vieläpä oikeasta suunnasta, puiden lehdet menivät naapureille, heh heh .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 17:55

Täälläpäin tuulista(keskusta HKI)otin varmuuden vuoksi aurinkovarjon pois,tuskin tulee istuskeltua pitkiä toveja,meinaan tänä syksynä varjon alla,mieluummin päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:12

Kyllä meilläkin on tuuli ollut aika kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:22

Lehtiä satanut, pyykki kuivanut... mukavan aurinkoinen ja tuulinen syyspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:29

Tuullut on,saimme kuitenkin tyhjät verkot hyvin katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 18:32

Iltapäivällä alkoi tuulemaan kovemmin ja tuntuu jatkuvan edelleen puuskittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:43

On tuullut ja lujaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:45

Hesankulmilla on puhallellut oikein mukavasti, kaikki pudonneet lehdet siirtyy itsestää tien toiselle puolellelle (toivottavasti ei käännä suuntaansa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:01

Hyväst on tuullunna, mut onneks toi takapiha on jkv tuulensuojanen paikka, et voi ainakin hetkosen istuskella, lehtiä ei paljonkaan oo viel pudonnunna/kellatunu, nyt puolen tunnin sisään tuulikin on tyyntynyt, on tyyntä nyt, ei tuule nyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:06

Kovin on ollut tuulista Keski-Suomessakin. Kun aamulla ripustin lakanat ulos kuivumaan, olivat jo iltapäivällä rutikuivia ja raikkaalta tuulelta tuoksuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:12

Kyllä on tuullu, kuin Jäppisten naimavuonna ja kaulattujen haapojen punaiset lehdet lentäneet metsään, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:15

juu kyllä on ollut kauhea tuuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:16

Kyllä tuuli kääntyi..ihan myrskyksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 21:56

kyllä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:15

Kyllä tuulee ja se johtuu puiden heilumisesta. Todiste: Mitä enemmän puut heiluvat sitä enemmän tuulee. Vaihtoehtoinen teoria väittää, että tuuli johtuu auringosta, mutta aurinko ei paista yöllä. Puut sen sijaan heiluvat yölläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:14

Eilen tuuli aikalailla (Porvoo-Helsinki). Laitoin maalla aamulla vaatteita tuulettumaan ulos, oli pakko pitää silmällä ettei tuuli vie niitä kohti Suomenlahden ulappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 11:56

Kauhean kova oli tuuli eilen.Mut tänään ei enää niin paljoa tuule,mutta jonkun verran kuitenkin.Aurinko paistaa täytyy kait pestä pyykkiä jos tuuli kuivattas ne.Syyskuu on ollut aika lämmin ihan hyvä juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.09.2009 - 01:37

Nyt on viikonlopun aikana ja tänään tuullut aika kovaa.