Kannattaako ulkomailla yleensä läträtä...

...puhelimen kanssa, minä ainakin menen lomalle enkä silloin puhelimeen vastaile.

Lisätty: 27.09.2009 - 11:49

-niin voihan siellä keksiä muutakin läträämistä, tulekoohan mulle toruja kun mainitsen läträämisen sanan.

Lisätty: 27.09.2009 - 12:33

-laitahan jumppis google hakuun sana läträäminen, on siellä paljon hauskempiakin juttuja siitä, arvasin että menet lankaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 13:51

Lomaileepa sitä kotimaassa tai ulkomailla, niin parempi laittaa puhelin äänettömälle tai vastaajaan viesti lomasta. Itselläni operaattorin palvelu käytössä loma-aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 11:34

Läträtä puhelimella,mun mielestä ei missään tapauksessa,loma lomana ja muut hommat muulloin.Fyffee palaa ja muutenkin turhaa hommaa;sama pätee tietsikan kans(toistaiseksi mulla ei ole matkaläppäriä ;-)).

Lisätty: 27.09.2009 - 13:07

www.nelonen.fi/hauskatnettiv...&cat=2
Varsinainen läträäjä videolla ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:53

viinan kanssa suomalaisten täytyy, eihän ne muuten tiedä mistä on jos ei tule pe...le.
Itse en yksikseni viitsi.

Lisätty: 27.09.2009 - 13:20

Hyvä että arvasit!
Puhuivat laträämisestä jo 50v sitten ja paljon ennen kännyjä googleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 12:33

Eihän sitä raittiit........ulkomaillakaan.

Savolainen meni hienostoravintolaan:
Ukko: Hei, tarjoelijavosu! Tuokee Koskenkorvoo!
Tarjoilija: Tuonko sen ehkä kolalla?
Ukko: No tuokee vaekka lumilapiolla, kuhan tulloo noppeesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 12:51

Ei kannata läträtä.Lomasta tulee naatiskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 13:58

Enpä minä ainakaan ota puhelintani yleensä mukaan ollenkaan. Enkä ulkomailta muutenkaan soittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 13:59

Kyllä minulla on aina puhelin mukana ja aukikin siellä. Mutta en vastaa työpuheluihin vaan ainoastaan läheisille. Yleensä he eivät soittelekaaan sinne perään, mutta viestejä vaihdetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 14:28

Onhan se tuo känny mukana ulkomailla, mutta en koskaan vastaa siellä puheluihin. Textailen kyllä, että äitini tietää miun olevan elossa. Ruskalomasta tulee vielä mieleen se Lemmenjoki ja erämaa missä ei kuulunut puhelin ollenkaan. Oli kuulkaa ihanaa olla päivä ilman kännykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 14:55

Lomareissuilla pidän kyllä puhelimen mukana mutta soitan itse/vastaan vain lähimpien ihmisten puheluihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 16:51

En minä ainakaan viitsisi puhelimen kanssa läträillä loman aikana, kun en muulloinkaan sen kanssa läträile. Kotiin joutaa jäädä ulkomaan reissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 18:20

puhelin kyllä kulkee mukana, mutta vastailen vain *** soitoihin ja soitan melkein ei koskaan
joskus aikaisemmmin se toimistopäivä jatkui ympri maailmaa, silloin kuukausilaskut olikin järjestään satasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 20:28

Mukana on aina kännykkä..voi lähettää jonkun viestin..omaisille..ja ehkä kavereille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:33

Aina on Suomi-kännykkä minulla ulkomailla päällä. Vastaan kaikkiin soittoihin, mutta ilmoitan, etten voi puhua, koska tulee kalliiksi. Tekstisviestit ovat ihan riittävä kommunikointiväline sinne. Egyptissä asuessani käytän paikallispuhelinta, johon Suomesta soittaessa valitaan halpa operaattori, joten kommunikointi on ihan uhtä edeullista kuin vaikkapa Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 20:06

Ei lomamatkoilla tietenkään pidä läträillä. Tulee pian kipeäksi , saattaa mennä muisti, olishan se kamalaa, jos ei muistais, missä sitä tuli oltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.10.2009 - 21:25

Riippuu onko yksin vai kaksin vai koko perheen kanssa reissussa.
Kyllä tuo puhelin näppärä on silloin kun pitää joku tärkeä asia saada toimitetuksi.

Työasiat joutaa kyllä hoitaa sitten loma päätyttyä.