Huomenta napsulaiset ja auringonsäteitä sydämiinne. Mitäpä aiot tehdä tänään oman terveytesi hyväksi?

Lisätty: 27.09.2009 - 10:11

Pyörälenkiltä tulin juuri. Se, että profiilissani on nyt 54 tarkoittaa, että huomenna on synttäri ja sen verran on elonpäiviä jo elettynä. Jos nyt en kuolla kupsahda juuri ennen huomista.

Avainsanat: terveys hyvinvointi oma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 16:29

Metsässä tuli talsittua muutama tunti, ja puolukoita kerättyä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Oikein hyvää hyötyliikuntaa olet harrastanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 08:48

Hyvää huomenta sinullekkin Marjaana.Metsä keikkaa pukkaa päälle,oisko tän syksyn viimeinen,nyt siellä pitää varoa niitä pyssymiehiä,etteivät ammu hirvenä.Pitää valita semmonen paikka missä ei ole ajopäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:01

Hyvää sydänpäivää vaan.
Tosin kinkun sulatusmatka näkyy menevän tammikuulle.
www.sydan.fi/tapahtumakalent...w_all=true

Lisätty: 27.09.2009 - 09:14

Täällä ennen oli mariaana53, onko nyt eri henkilö kun numero on 54?

Lisätty: 27.09.2009 - 11:47

Syntymävuoden ilmoittamalla ei tarvitse yhtenään uusia tunnustaan!

Lähteet:
www.napsu.fi/user/Mariaana53

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:17

Serlkälihasharjoitukset tuli juuri tehtyä.Ulkoilua,verkot saa kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.09.2009 - 09:36

Huomenta ja samoin sinne kysyjälle. Aion otta Diasporalhuikat ja kävellä tontilla ristiinrastiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:49

huomenta, ainakin harrastaa liikuntaa, syödä terveellistä ruokaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:58

Uintia, lenkkeilyä terveellistä ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:11

Huomenta sinullekin, kunhan noista lapsenlapsista klo 17.00 eroon pääsen niin lyön itseni maate, ja on niin terveellistä minulle, minulla on suklaalevykin sitä hetkeä varten varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:13

ei mitään erityistä, ne jokapäiväiset 10 000 askelta vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 13:10

No eipä paljon tänään voi terveytensä eteen tehä, muuta kun syödä terveellistä kotoruokaa ja levätä... torstaista asti ollut lämpöä ja väymystä, ja tänä aamuna sit huomasin, et taitaapi olla poskiontelotulehdus meikäläisellä:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 13:26

Vajaan tunnin sauvalenkki , hissutellen, kun tuo nivelsidevamma oireilee, nyt pyykit pyörimässä,
onhan niin aurinkoista ja tuulista. Viimeiset kesähepenet pesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:00

Saatan käydä lenkillä.