Miksi iso helikopteri pörräsi iltapäivällä liikerakennuksen päällä turussa ja katosi pian jonnekin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 11:17

harjoittelivat,
kummankohan puolen miehiä olivat ?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 23:55

Jos se etsi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 23:57

Sanon samoin kun Ida..etsi varmaan jotkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.09.2009 - 00:03

Ottivat mallia Ruotsista. Eikös siellä ollut helikopteri liikenteessä sen ryöstön aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:54

Turussa tapahtuu taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 03:25

Kyllä ne uutisissa kertoo jos kävivät päivän kassan hakemassa?

Norjalaishevoset juhlivat Turussa, olisvatko nämä huvitelleet?
www.hs.fi/urheilu/artikkeli/...39?ref=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 08:56

Halusivat näyttää,et on meil turuskin helikoptereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 08:59

Minäkin näin perjantaina monta autoa pankin edessä ja pankkiin sisään meni paljon ihmisiä. En viitsinyt soittaa poliisille, koska minun tilini on toisessa pankissa.
;=))

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:01

jaa-a, samoin täällä on nyt pyörinyt ympäriinsä tässä yläpuolella helikopteri.
Pitkän aikaa pörrää ja sitten katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:19

Varmaan jokin "turkuilmiö"...täällä Helsingissä pörräilee milloin minkäkinlainen helikopteri ilmassa,.Aina kun on jokin iso joukkotapahtuma, on koptereita ilmassa, samoin näkee pelastuskoptereita/sairaankuljetustehtävissä olevia.