Voiko hiukset värjätä uudelleen pieleen menneen värjäyksen jälkeen? tarttuuko uusi väri? entä raidat?Kampaaja pilasi hiukseni!!!

Lisätty: 26.09.2009 - 23:00

en uskalla mennä samalle kampaajalle enää uudestaan ties miltä hiukseni näyttäisivät sen käsittelyn jälkeen, ei olis varmaan enää koko tukkaa päässä sen käsittelyn jälkeen. Hän oli täysin ammattitaidoton.

Lisätty: 27.09.2009 - 11:30

Lähinnä mietin että lähteekö vanha väri hiuksista miten pian/hyvin pois, onneks on kevytsävyte ei kestoväri , että jos vain uutta väriä päälle ja raitoja että sais tän mummotukan pois. Kampaaja laittoi VAALEAAN tukkaani jotain punertavan ruskeeta ja kultaa(esitti tummempaa pohjaa) Väristä tuli aivan liian tumma eikä raitoja ollenkaan. Minulla oli ihanat upeet kultakutrit ja kun hiukseni ovat pitkät kampaajat eivät suosittele värinpoistoo ollenkaan. Eli pieleen mennyt värjäys vie kai aikansa saada ennalleen? vaatii useemman käsittelyn että tasoittuu jne?Toiv.entinen väri ei kuultais läpi uuden käsittelyn jälkeen? "Imeekö" hiukset uuden värin kuinka hyvin? pysyykö uusi väri? Tiedän että väri ei värjää hiusta. Ja raidoilla saa aika paljon aikan? Olen miettinyt tukkaani jotain lämpimiä sävyjä,hohtoa,elävyyttä esim wellan kultakuparia,kultaa ja vaaleita raitoja paljon että sais tän tasoitettua. Haluisin alta tummemmat kuin päältä. jokin kiva uusi väri talveksi? aiemmin tyvi oli värjätty wellan 12/61:llä. wellan väreillä on hiukseni aina värjätty. Harmittaa jos en saa nyt tukkaani kuntoon. korjaantuuko rakenne hiuksessa jollain esim lorealin korjaavalla hiusnaamiolla ja esim bonaquren latvasuojalla? Käytän tuota latvasuojaa ja olen ollut tuotteeseen erittäin tyytyväinen, Hiukseni ovat aika karheat ja paksut. Varsinkin nytten hiukseni vaikuttais kaipaavan jotain kunnon hoitonaamiota tai jotain. Talvikin tulossa ja se kuivattaa entisestään? Kandeeko ottaa kampaajalle aika jotain syvähoitoo/naamioo varten vai onko apua noista naamioista kotona? Ehkä uusi värikin tarttuis paremmin/tasaisemmin kun hiuksen rakenne olis kunnossa? Millä saisin pörröisyyden pois ja pehmeät, taipuisat kiiltävät pitkät hiukset?Käytän tällä hetkellä raidoitetuille hiuksille tarkoitettuja kampaamosta ostettuja hiustenhoitoaineita. esim loreal, goldwell. kiitos vastauksista kaikille.

Lisätty: 27.09.2009 - 15:45

Jos menen eri kampaajalle.. luulen että yks värjäyskerta ei riitä vaan toinen perään... kalliiks kyllä tulee mut on hiukset sen verran mulle ja yleensä naiselle tärkeet...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:02

Kyllä kampaajalla kannattaa mennä, jos ei samalle uskalla niin toiselle kampaajalle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 22:24

Kannattaisi kyllä mennä kampaajalle takaisin ja sanoa, ettei ole tyytyväinen. Hän sitten poistaa värin ja laittaa uuden. Itse en menisi värinpoistoa tekemään tai vaalean päälle kotona tummempaa laittamaan. Tulos voi olla vihreän kirjava (kokemusta löytyy!!).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 22:32

Samoin minäkin neuvoisin menemään takaisin sen kampaajasi juttusille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:44

Kampaajalle ja samaan hintaan ja ehkä hyvitystä shampoon muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 22:54

en suosittele käyttämään värjäyskemikaaleja, voi olla että isona sairastat syöpää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 23:01

Ei muuta kun valitus kampaajaalle..älä ala itse mitään tekemään..kyllä kampaajan pitää korjata jos on epäonnistunt värjäys..se kuuluu hänelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 23:15

Mene kampaajan luokse ja pyydä rahat takaisin, jos todella on hiukset pilalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:36

kampaajana suosittelen, että menet rohkeasti sanomaan kampaajallesi, että et ole tyytyväinen tulokseen. hänellä on oikeus korjata ilmaiseksi hiuksesi niin ,että oot tyytyväinen. näin ainakin minä toimisin . onneks ei oo valituksia tullu omalle kohdalle, mutta jos näin sattuisi, tulisin korjaamaan asiakkaan hiukset velotuksetta. jos et halua mennä samalle kampaajalle uudestaan, on hän kuitenkin korvaus velvollinen esim. aineiden muodossa, jos hiukset on todella huonossa kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:54

Voi nuppu mitä sulle on tehty,kuten lancelot74 alan asiantuntijana sanoo,marssi takas sinne kampaamoon ja vaadi,et sun hiukset hoidetaan.Ensteks mä laittasin öljyhoidon ja sen jälkeen jotain korjaavaa apua ja maksutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 08:01

Vaikka kuinka nolottaisi niin mene takaisin kampaajan luo. Hän poistaa värin ja laittaa uuden. Oma kokemus on ja hirveästi nolotti mennä, mutta asiallisesti pyysin tekemään jotain koska tulos oli kamala. Kampaaja poisti värin ja laitettiin uusi joka oli lähellä omaa tukansävyäni. Hän teki sen ilmaiseksi, kun vaihtoehtoa en sanonut olevan. Sen jälkeen en ole mennyt ko. kampaajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 09:01

Käy näyttämässä pilatut hiuksesi,mutta älä missääntapauksessa ota minkäänlaista kovaa käsittelyä koviakokeneille hiuksillesi.Anna hiustesi levätä ja toipua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 13:21

Me käymmään siellä parturissa ja sano että et ole tyytyvänen nyt ollenkaan väriin jonka sinä laitoit minulle. Se pitäs ainakin korvata sinulle vaikka uudella värjäyksellä tai sit rahat takaisin. Minä värjään aina itse hiukseni. ei tarvi pettyä ainakaan parturiin. SWartskopfilla on hyvät värit. Tykkään vaan käyttää niitä. Koska Lorean ei sovellu minun hiuksille ollenkaan,siis väri ei tartu.Ja on muitakin väriejä jotka ei taas käy päänahalle poltaa kun laittaa päähän värin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:04

Menet vaan takaisin samalle kampaajalle ja vaadit, että väri poistetaan ja tilallelaitetaan seväri,mitä olit alunperin halunnutkin. Ja tingit vielä hyvän shampoon ja hoitoaineen henkisistä kärsimyksistä.