Mitä mieltä ootte,pitäskö pääministeri Matti Vanhasen erota.

Omatkin alkavat menettää uskon häneen.

Avainsanat: pääministeri vanhanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 21:02

minun mielestä pitäis erota

Lisätty: 26.09.2009 - 21:04

tai oikeastaa hänet pitäisi erottaa koska ei tajua ilmeisesti itse erota

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 20:55

Ihan näin puolueettomasti voin sanoa ettei tarvitse erota, se tulisi Suomelle liian kalliiksi.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 21:02

Kyllä pääministerin ja hallituksen tulisi olla edes jotensakin uskottavia, jotain pitäisi tehdä että saisivat edes päällimäiset kolhut paikattua

- tuo eroaminen ei ole oikein ollut maan tapa, ja tuskinpa nytkään ovat valmiita palleistaan luopumaan -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 21:11

Ei missään nimessä, nyt on "mahan rahdin" veri puntarissa. Sitä ei voi vesittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 21:25

Ei se vaihtamalla parane, kuten mainoksessakin todetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:51

No jos joku JU tilalle,hullummaksi menee eli...piiri pieni pyörii.Hallelujah!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:57

Antaa Vanhasen olla..ei se vaihtamaalla parane kumminkaan..Voi vaikka pahemmaksi asiat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:41

Vaikea sanoa mutta Matin naisseikkailut tai mitä lie nettisenssipalstoilla veivät jo vuosia sitten uskottavuuden'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:55

näitä teidän vastauksia kun lukee,käy ilmi miksi teillä on vanhasen kaltaisia poliitikkoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 08:02

Sotkut selviksi, reilu peli ja sillä siisti. Vaikka Vanhanen eroaisi tilanne ei muuttuisi sen kummemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 11:01

Vanhasen asenne on mun mielestä aika ylimielinen. Kyllä sitä pienemmistäkin rikkeistä on erottu. Ärsyttää eniten tuo "en muista" ja sitten tiukan paikan tullen muisti palautuu pätkittäin... jos on nuin huonomuistinen pääministeri niin mitä sitä muittenkaan asioiden hoidosta tulee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 12:24

Taitaisi olla parempi vaihtaa koko lössi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:02

aivan sama, tuskin asioihin mitään muutosta kuitenkaan tapahtuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:05

Jos miehellä on yhtään selkärankaa, niin kyllä eroaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:34

Kyllä Vanhasen pitäisi olla suoraselkäinen ja jatkaa kausi loppuun, meni miten meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 22:37

Vanhasen olemuksessa on aina ollut jotain epäluotettavaa, mutta ei ole ainoa poliitikko, jolle valta tutnutt olevan tärkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:02

Ei todellakaan. Mikähän se syy olisi?
(Demariien utopistiset toiveet ei voi olla syy!!!)