Vaikuttiko Kiesi kohu Audin brändiin "naarmuttavasti" sinun kohdallasi? eli mitäpä mieltä Audi kuskeista tai Audista tänään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 08:44

Ei vaikuttanut hra. Kiesin tapaus minuun mitenkään.
Kerran kylläkin jouduin kuuntelemaan lentokoneessa Riika-Helsinki, kun kaksi Kesko-miestä keskustelivat. Puhuivat kovaan ääneen, kuinka edullista on ostaa Audi A8 Keskon henkilökunta- ja pomoalennuksella ja sitten myydä eteenpäin. Toisella oli kertomansa mukaan juuri kolmas Audi A8 tilattu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 20:17

En usko että se on vaikuttanut mitenkään. Audi on niin hyvä auto. Se ostaa kaikesta huolimatta. Audihan kuuluu autojen eliittiryhmään.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 20:30

Audi on autojen aatelia. Ei pienet kohut sitä miksikään muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:37

Audi on edelleen hyvä ja turvallinen auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:54

ei mitenkään,
se on edelleen sama ylihinnoiteltu laatuauto kuin ennenkin
(johon minulla ei ole varaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 21:58

Ei mitään vaikutusta Audi on auto niinkuin ennenkin. Se Kiesi sitä huonontanut tai parantanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:50

Ei vaikuttanut mietenkään. Audi on aina ollut mainettaan parempi automalli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 02:11

ei mitenkään ,mielestäni kyseessä on huono auto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 04:07

Ei ole kokemuksia audilla ajavista naisista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:05

Ei vaikuttanut mitenkään, audi on lempparimerkk ija physyy sellaisena