Kyllästyttääkö vaaliraha keskustelu ja - paljastukset ? Entäpä horjuuko usko politiikkaan vaaliraha kohun vuoksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 20:57

kyllähän tuokin show on jatkunut jo riittävän pitkään, voisivat tehdä tilaa muille uutisille, ja eduskuntakin voisi ruveta ihan oikeasti hommiin

uskoni politiikkaan / politiikoihin ei niin kovin syvää ole koskaan ollutkaan, paremminkin olen ajatellut sen olevan melko syvältä, (mutta ilmankaan ei systeemi pelaa)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 19:57

Kyllä minua kyllästyttää se vouhotus niistä rahoista, sehän on ollut maantapa että niitä rahoja jaetaan poliitikoille ja vastineeksi halutaan jotakin, ei kait ne sitä rahaa ikinä ole antanut jollei siitä antajalle jotakin hyötyä ole. Se nyt otettiin esille kun joku tärkeämpi asia olisi pinnalle noussut, esim. veroalennuksia ei annetakaan niinkuin on luvattu ja verotus muuttuu joiltakin osin, hiljasuudessa tekevät muutoksiaan kun kansa kauhistelee voitelurahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 19:59

Minun uskoni politiikkaan on horjunut jo vuosia sitten, kun en ollut vielä kuullut vaalirahoista mitään. Poliitikot itse aiheuttavat uskon menetyksen. Jos haluaisivat, niin voisivat menetellä toisella tavalla, mutta kun se oma napa on se lähin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:11

Kyllä tosiaan kyllästyttää, en jaksa niistä kuulla mitään, kummallista jaaritusta ainiaan. Tekisivät töitä eivätkä jauhaisi kansanrahoilla jonninjoutavaa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:21

Kyllä kyllästyttää. Sellaistahan se poliitikka on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:39

En halua kuulla enää mitään koko vaaliraha sotkusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 21:05

Kyllähän niitä vaalirahoja paljon uppoaa..mutta en halua kuulla niistä mitään..pistän korvat lukoon koko asialle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:49

kyllästyttää. voisivat käyttää omasta palkastaan niitä rahojaa vaalehinsa. minä en ainakaan ikinä äänestä ketään muuta kuin Aku Ankkaa

Lisätty: 26.09.2009 - 22:52

lisäksi palkkoja voitaisiin pienentää ainakin 50% koska paskan puhumisesta ja mitään tekemättömyydestä ei pitäisi maksaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:51

1. Kyllästyttää
2. Nythän tuli todistettua poliitikkojen huono moraali, aikaisemmin sitä pidettiin vain vitsinä.
2-3 viikkoa sitten arvuuttelin kumpi asia on ensimmäisenä uutisissa sikaflunssa vai vaalirahat, kumpaakin on revitelty ihan mahottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:38

Ihan kuin muitakin,totaalisen kyllästynyt kaikkeen politiikan ympärillä,oli se vaalirahaa tai puoluetukiaisia...yäk!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:39

Vastasin samaan kysymykseen pari päivää sitten että "kyllä".
Eduskunnassa on varmaan muutakin pähkäiltävää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:05

kyllä kyllästyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:06

Kyllästyttää. Usko politikoihin on mennyt kokonaan ja luulenpa, että näistä vaalirahasotkuista ei ole selvillä vielä kuin jäävuoren huippu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 09:04

Todella kyllästyttää... median ylläpitämää myllytystä johon opposition tietysti mielellään yhtyy, demarit kellokkaina. Ihan niinkuin ei maassa ja maailmassa olisi todellisia, hoidettavia asioita joita hallitus on ansiokkaasti hoitanut.