Onko savumuikut teidän herkkua?

Lisätty: 26.09.2009 - 21:09

Minäkin olin sitä mieltä aikasemmin..savusilakkaa ei mikään voita...ostin eilen isoja savumuikkuja..ja kyllä oli vielä parempia..kun savusilakat..itsekin yllätyin tähän..tosi hyviä olivat..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 19:09

Jo vain. Ihania napsittavia esim. markkinoilla kun kiertelee kojuja. Itse en ole koskaan tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 19:14

todella mieluisaa herkkua aina kun niitä saa vastasavustettuina, kun en asusta muikkuvesien äärellä, saanti on muiden varassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:16

Hyviä ne on mutta kova työ niissä on perata ja putsata.Päät annan yleensä kissalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:24

Eteläsuomalaisena pidän enemmän savusilakoista. Yleensä savustettu kala maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 19:35

Oooooonn, ne on ihania. Savumuikut ohittaa melkein savusilakat sanoo meren äärellä kasvanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:48

hyviä olivat kuusamon savumuikut,täällä pitää tyytyä savumakrilliin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:49

Minä noita savusilakoita mieluummin syön, olen täällä meren äärellä niihin tottunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 19:59

Että pitikin sinua puhua niistä! Aivan ehdoton ykkönen savustetuista kaloista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:06

Kyllä minä niitä välillä syön vaikka ei ole mitään suurta herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:14

Kyllä olen ja yleensäkin kaikkien kalaruokien hulvaton ystävä, meillä on aina jääkaapissa jotain kalaa eri muodoissa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:42

Kyllä savumuikut hyviä on ,mutta savusilakat vielä parempia sanoo saimaanrannalle syntynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 21:49

Savumuikut on niin nannaa, ja varsinkin ne ite savustetut, voihan haikeus sentään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:41

ei ole.. en syö muikkuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:35

Varmaan ihan namia,mutta meren äärellä on tottunut niin silakoihin,että kaikki mahdollinen silakoista maistuu parhaimmalta,mutta toki olen muikkumaassa maistellut paistettuna ja muunakin muotona ja maistunut mainiolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:37

Kyllä.
Pyrstösulista kiinni ja hampaisiin, kaik männöö kitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:07

Ei ole meikäläisen herkkua.En pidä muikuista missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:05

Ihan hyviä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 16:50

Muikut ovat parempia paistettuina kun savustettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 19:11

sain maistaa sellaisia olivat jossain öljyssäkin vielä, mutta liekö totuttua , kun pidän enenmän savusilakoista ...