Kun ostatte uudet verhot,ompeletteko itse,vai jätättekö liikeeseen ommeltavaksi??

Lisätty: 26.09.2009 - 21:15

Tänään ostin tyttären tytölle verhot..olisin saanut maksaa ompelemista 90euroa jos olisivat liikeessä ommellet...ompelin itse..kun ostin uuden omelukoneen..mikä maksoi 89euroa..eli ompelukone maksoi heti itensä..ja nyt tuli ompeluvimma päälle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.09.2009 - 01:35

Itse.
Ei voi (tai kannata) urputtaa liikkeeseen jos sauma on liian ohut tai paksu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 19:10

Kyllä olen aina itse ommellut. Saa siten varmasti oikean mittaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:15

meille taitaa tulla valmiina, näin uskoisin, koitan pysyä poissa jaloista kun on 'verhonvaihto' operaatio käynnissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 19:34

Olen ostanut valmiiksi ommeltuja tai perinyt äidiltäni, kun hän kyllästyi verhoihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:39

Sekä että - viimeisimmät kyllä olen pätkäissyt itse. Uskoisin että omana työnä tulee halvemmaksi ja saa nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 19:48

Ostan valmisverhoja , minulla on pelkkiä peukaloita kämmenessäni jos ommella minun tarvitsisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 19:58

Itse teen kaikki ompeluhommat, niin verhoissa kuin vaatteissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:10

Olen välillä kyllä itse ommellut verhot. mutta nyt paljon valmiinakin ostanut ,kun niitä saa välillä tosi halvalla. Valmis verhot ovat kauniita monesti . Nyt äsken kävin Jotexin sivuilla ja katselin verhoja kyllä oli kauniita verhoja. Anttilassa on myös usein kauniita verhoja siis valmisvehoja. En nyt ole sieltä katsonut mutta nättiä ne kumminkin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 20:45

Olen huono ompelija,jos ostan pitkät verhot olohuoneeseen,ompelutan ne liikkeessä,en käy itse pilaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 00:33

Hyvä tietää,et sulla liisukka löytyy ompelukone,kun tulee verhojenvaihtoviikko käsille;ehkä kerran 10ssä vuodessa eli ole huoletta,ei tapahdu heti huomenna ;-) on ns,PTS-tapahtuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 10:09

Ihan itse olen aina verhoni ommellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 12:17

Tilasi kerran muka hienot verhot oikein verholiikkeestä. Olivat sekoittaneet jonkun toisen tilauksen kanssa. Kangaskin oli vaihtunut. En hyväksynyt siltä istumalta asiaa, vaan nostin aika äläkän.No, ne änkytti aikansa ja lupasivat tehdä uudestaan, sitten ilmeni, etteivät saa muka mistään kyseistä kangasta. Tämä oli sellainen opetus. En ikinä enää astu jalallani tuohon liikkeeseen. Hyvittivät mokasta tosi vähän. Minulla on iso amerikan arkku täynnä verhoja. Niistä löydän kyllä joka vuodenajalle sopivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:06

Äitee ompelee minulle verhoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 15:08

Kun ostan oikein hyvät verhot,mieluummin annan ammatti-ihmisten hoitaa ompelunkin. Onneksikangaskaupoilla on joskus tarjouksia, että ompelun saa kaupan päälle ja näitä tarjouksia olen hyödyntänytkin.