Onko teidän taloudessanna ?

1 Sellainen kone joka mullisti kaiken leivästä ? LEIPÄKONE
2 Sellainen kone joka mullisti kananmunan keitosta ? MUNANKEITIN
Jatka listaa mitä muuta "paskaa" olet ostanut, Jos tämä poistetaan On kysymyksessä Ylläpidon puolesta MURRE kielen rasismista ? ( sana P ------A

Avainsanat: turhin ; kone taloudessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 14:40

en ole vähäisiä rahojani tuollaisiin turhuuksiin sijoittanut leipää voi tehdä uunissa ja munat voi keittää kattilassa, tätäkään ei varmaan moni rikas olisi tiennyt.

Lisätty: 26.09.2009 - 14:41

en aijo jatkossakaan ostaa mitään yhtä turhaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 14:43

Hmm...se paskahan oli joskus naula. No,nypynpoistaja vaikka toimiihan se ja tuli eron jälkeen ostettua silitysrauta ja tyhjän panttina on ollut..Laavalamppuun kyllästyi pian.Baarikaappikin on aina tyhjä ja ei siellä juomat säily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 15:18

En omista mainitsemiasi koneita. Ei ole yhtään ainutta turhaa vempainta eikä ylellisyyskamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 15:38

Ostin juuri kasvis- ja sienikuivurin edullisesti tarjoushinnalla. Yllätti iloisesti toimivuudellaan.

Leipäkonetta minulle ei ole, ei myöskään munankeitintä. Niitä en edes harkitse hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 16:34

Jos kysyt kysymyksen johon et halua vastausta, saat vastauksen jota et halua kuulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 16:56

En omista kyseisiä vimpaimia enkä muitakaan turhia koneita. Jopa välttämättömiä puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 17:51

paskaa en ole ostanut, ei ole tarvinnut kun ei ole peltoakaan

munankeittimen olen saanut lahjaksi, tosi harvoin käytetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 17:55

Isännällä on leipäkone ja minulla munankeitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 18:18

Ei ole noita koneita meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 23:18

Sain tyttreltä leipäkoneen..millä oli muutaman leivän tehnyt..mutta sitte jäi käyttämättä..
Nyt olen kyllä minä käyttänyt leipäkonetta ahkerasti..Ruisleipää tehnyt muutaman kerran..
Siinä tulee tosi hyvää jyväleipää..minne laittaa vehnäjauhoja,hiivaleipäjahoja,pellavansiemeniä,hirssiä, auringonkukan siemeniä soijarouhetta,suolaa ja pikkusen siirappia..Kun tyttären lapset tulevat käymään..ilmoittavat .että mummi tee leipä..että saavat mukaan kotia..kun se on maailman parasta leipää..heidän mielestä..
Kyllä on tosi hyvää leipää..itsekin myönnän..Eilen tein vasta viimmeksi leivän..ja kyllä oli hyvää lämmin leipä kahvin kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:12

Leipäkone on tuolla jossain piilossa, munankeitintä ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2009 - 10:51

Jäätelökone taitaa olla vähiten käytetty keittiökone meidän huushollissa.