Koska olet viimeksi saanut tavallisen käsinkirjoitetun kirjeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 16:53

Viime viikolla, mulla on yks vanha täti Kandassa joka kirjoittelee ihan aikansa kuluksi sellaisia 'kilometrin mittaisia' kirjeitä ihan oikealla kaunokirjoituksella ja sotia edeltävän ajan suomen kielellä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 11:49

N. kk sitten tuolta Kainuun puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:07

Keväällä. Minulla on yksi ystävätär, joka ilahduttaa minua oikeilla postin tuomilla kirjeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:57

Taitaa olla mulla nuo kaverit ja sukulaiset sellaisia että tulee vaan sähköpostia heiltä, puhelinsoitotkin on vähentyneet, tekstiviestejä kyllä tulee, ajat muuttuu.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 15:16

Pitipäs oikein miettiä pitkään. Siitä on kauan, varmaan 2-3 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 16:36

Vähän reilu vuosi sitten elokuussa. Samassa kuoressa tuli myös valokuvia kirjeen lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 17:43

12.8.:tta. Nyt tällä kirjeenvaihtokaverillanikin on tietsikka, joten kirjeet muuttuivat sähköiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 22:20

Sain vasta tässä kesäkuussa..kun kokoonuimme vanhat työkaveri..mökki-iltaa viettämään..sain sieltä valokuvia ja kirje mukana..missä kiitettiin ihanista yhteisistä hetkistä..kun muistelimme mennyttä ihanaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:13

kymmenen vuotta sitten varmaankin.