Kun viestin muksujeni kanssa laitan ;O. :=). =(.merkkejä.Onko lapsellista?Mitä LOL tarkoittaa kun niitä joskus näkyy textin peräs?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 14:37

ei ole lapsellista ja lol laitetaan ku naurattaa joku asia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 11:01

LOL - Laughing Out Loud
Nauran sydämeni pohjasta. Nauran katketakseni. jne...
On luultavaa, muttei varmasti todistettua, että tämä IRC:n tällä hetkellä ehkä käytetyin lyhenne sai alkunsa #chatback nimisellä kanavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 12:07

Ei suinkaan lapsellista,niitähän viljellään yleisesti myös varttuneiden kesken paitsi IRC-language ei ainakaan mulle ole tuttua;lopetan mun viestit yleensä vanhanaikaisesti vain LOVE*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 16:45

näihinhän meidän on totuttava jos meinataan noiden junioreiden kanssa kaveerata jatkossakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2009 - 01:21

No ei se varmaan ole lapsellista ellei lapset niin sano.
Itse en niitä käytä täällä enkä muuallakaan,
mutta jokainen taaplatkoon tyytillään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:14

eihän hymiöt lapsellisia ole, ilmaistaan tunteita viesteissä