Katsoitko totuudenhetki ohjelman teeveestä eilen?

Siinä entinen nuorisopastori paljasti itsestään ikäviä asioita julkisesti,rahan takia.Minä en sitä katsonut,mutta luin äsken ilta-lehdestä tästä ohjelmasta.Aika rankkaa kuultavaa myös hänen perheelleen,joka oli kuuntelemassa.

Avainsanat: paljastukset ikävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 10:08

katsoin. kyllä hänen isänsä kuitenkin hymyhuulilla poikaansa halasi lopuksi. Isänsä myös sanoi että kyllä on ollu rankkaa heidän elämässään tietyt tapaukset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.09.2009 - 10:09

Tulihan tuo katsottua.On se kovaa leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 10:22

En katsonut eilen TV:stä kuin F1 n vapaita harjoituksia Singaporen betonirännistä. Se on miesten hommaa, siihen ei poikaset eikä naiset pysty. Ainakaan heitä ei joukossa näkynyt kuin varikkoruusun osissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 10:33

sen lopun, just ton pastori jutun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 10:55

katoin ja rehellinen oli pappi kyl....isä oli kans välil aika tiukan näköinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 11:10

Tuleeko se uusintana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2009 - 13:48

En kattonut... Harmi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.09.2009 - 15:38

Katsoin ja ajattelin, että samanlaisia syntisiä ne on papitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.09.2009 - 17:39

Ei tullut katsottua. Katsoin sitä ulkolaista aiemmin ja minusta se oli aika raakaa peliä. Ihmiset tekevät näemmä mitä vaan rahan eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.09.2009 - 14:15

Katsoin ohjelman